Tot morn hé. Cy
Ma 11/11/2013 Zwevezele :: VTT La Vadrouille
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Re: Ma 11/11/2013 Zwevezele :: VTT La Vadrouille
Vandaag hebben we een wandeltocht gedaan in Ruddervoorde. Zo kwamen we soms op de zelfde stukken van het parcours voor morgen. De stukken die ik gedaan heb , lagen er goed bij. Ook bij da Lakenbosdomeindinges heb ik de linten zien hangen. Er lag tussen de bomen een cm of 3 modder maar eronder was er vaste ondergrond. Geen probleem dus en bissen die handel
.
Tot morn hé. Cy
Tot morn hé. Cy
- Lagostientje
- Mountainbiker
- pompierluc
- Mountainbiker
Post by pompierluc »
na 2 maanden, deze morgen gestart in zwevezele. Was terug in orde
PROFICIAT
PROFICIAT
-
JustForFun
- Mountainbiker
Post by JustForFun »
Leuke tocht met onderweg hier en daar het betere baggerwerk. De twee bevoorradingen waren meer dan welkom want de wind en de modder maakten er best wel een stevig tochtje van. Wat ik wel eigenaardig vond, was dat er maar 2 afstanden waren: 29 en 48 km. Nochtans waren er onderweg 2 splitsingen waardoor het volgens mij perfect mogelijk was om een tussenafstand te creëren door de ene lus wel en de andere lus niet te fietsen. Het probleem is dat je geen idee had hoe lang de lus was. Misschien een idee voor volgend jaar?
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb mij gejeund deze voormiddag. Als die wekker afloopt en een uur later rij je door al die blubber bij 2° denk je wel eens : tss , ik lag daar wel niet slecht, daarstraks tussen die warme lekkens bij mijn Ega
Maaaaaaaaaaaaaar 10 km verder met de modder tussen de oren, tintelende vingers, een bende mede....... euhm, een bende mede...... tiens, ik vind da woord nu niet
. Allee dan, een bende gelijkgezinden (onnozelaars feitelijk) met de opkomende zon tussen de herfstbladeren. DAN versta ik weeral waarom ik zo vroeg mijn huis uit was. Volgend weekend ben ik weer weg
. Leuke rit met de verwachte modderstroken. Alles was berijdbaar en da had ik niet verwacht. Ook ben ik heelhuids (zonder voet aan de grond) door de Lakebossen geraakt (ja- zelfs da klimmetje
). Een kleine 46 km gereden . Twas een goede training en ik ga nog vele goede trainingen nodig hebben om weer een 'aanvaarbaar' niveau te bekomen.
Cya
Maaaaaaaaaaaaaar 10 km verder met de modder tussen de oren, tintelende vingers, een bende mede....... euhm, een bende mede...... tiens, ik vind da woord nu niet
Cya
bedankt aan alle 654 deelnemers
het was een ideaal VTT-weertje
op sommige plaatsen was het inderdaad zwaar maar de reacties waren over algemeen positief
we denken er tevens aan om inderdaad een derde afstand bij te voegen door de combinatie van de 2 lussen
CT La Vadrouille
het was een ideaal VTT-weertje
op sommige plaatsen was het inderdaad zwaar maar de reacties waren over algemeen positief
we denken er tevens aan om inderdaad een derde afstand bij te voegen door de combinatie van de 2 lussen
CT La Vadrouille
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
mij al bij al geamuseerd als slijkhater
1e deel van de TT was zelfs vrij droog of toch zeer goed te rijden. Tot aan de bev op parcours ruddervoorde. Wat zeer onduidelijk uitgetekend was een paar paalkes en lintjes konden hier wel voor wat meer duidelijkheid gezorgd hebben. Nu we hebben ons er toch op geamuseerd en dan maar wat ons eigen traject gevolgd
2de deel na de bev was dan al heel wat vettiger en minder leuk voor mij dan. OK overal kunnen rijden dus geen klachten. Met men strandband vooraan en een zomerband achter. Klagen mag dus niet. die 2de bev niet genomen op 48km vind ik dat niet nodig.
Samen met Sandra een gezellige morgen gehad. Greetz
En dan den slappetieze en z'n copain op den apres meer moe da niet zijn op een feestdag.
1e deel van de TT was zelfs vrij droog of toch zeer goed te rijden. Tot aan de bev op parcours ruddervoorde. Wat zeer onduidelijk uitgetekend was een paar paalkes en lintjes konden hier wel voor wat meer duidelijkheid gezorgd hebben. Nu we hebben ons er toch op geamuseerd en dan maar wat ons eigen traject gevolgd
2de deel na de bev was dan al heel wat vettiger en minder leuk voor mij dan. OK overal kunnen rijden dus geen klachten. Met men strandband vooraan en een zomerband achter. Klagen mag dus niet. die 2de bev niet genomen op 48km vind ik dat niet nodig.
Samen met Sandra een gezellige morgen gehad. Greetz
En dan den slappetieze en z'n copain op den apres meer moe da niet zijn op een feestdag.
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
GR.SL.T.2.
- Lagostientje
- Mountainbiker
Post by Lagostientje »
Ik en fiets collega Kurt en boezemvriend fikken hebben ons super geamuseerd op jullie toertocht, dikke proficiat aan jou team .
Ik heb er een filmpje van gemaakt zie deze link eens " onclick="window.open(this.href);return false;
Sportieve Groeten
Pascal (Lagostientje) van http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er een filmpje van gemaakt zie deze link eens " onclick="window.open(this.href);return false;
Sportieve Groeten
Pascal (Lagostientje) van http://www.wtcdebreydelzonen.be" onclick="window.open(this.href);return false;