Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
junior72
Mountainbiker

Re: Ma 11/11/2013 Stal-Beringen

Post by junior72 »

Connie wrote:
frits motaar wrote:
Connie wrote:
Mij ga je deze keer niet op de terril zien dit jaar , Connie.
Ik vertrek rond half negen met een stuk of 5 jeugdige ( tss 13en 16j) rijders de tussenafstand van 47km .

Dan zie ik jullie wel op het zandkot! Beetje voorzichtig wel, want ik heb een plek op het oog waarbij jullie op schoot belanden als je de bocht niet snel genoeg neemt ... :wink:
Je hebt toch wel je "fluo-vestje" aan hé,dan zie ik waar ik kan "belanden"... :lol: :lol:
Hang het hestje wel in de boom naast me! :-D
Komt er een aanwijzing te staan dat jij daar ergens zit , Connie?
Dan kan ik iedereen verwittigen zodat ze allemaal mooi apart op de foto staan.
Het is nl de eerste keer dat onze jeugdige rijders de kans hebben om eens op de foto te staan.
Als ik kan dan stop ik nog vlug voor een babbeltje natuurlijk :-)
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

@Junior 72 Jawel, ik hoop een gloednieuw bord aan het begin van het zandkot te zetten. Waar ik dan precies uithang, hangt af van de stand van m'n flitsers, ik ben intussen door schade en schande (en diverse reparaties) wijs geworden en weet dat ik regelmatig van flitser zal moeten wisselen om hem niet over te verhitten. Dus het wordt afwisselend rondlopen met de ene flitser vast op de camera en me verschansen in de hinderlaag met de andere flitser los van camera. Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er morgen op af komen! Ze geven prachtig weer op, m'n batterijen zijn bijna geladen, we gaan ervoor! :bounce:
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

Status van het parcours? Want vandaag in Alphen had ik beter mijn zwemvliezen en duikbril meegebracht.
fonske3
Mountainbiker

Post by fonske3 »

Inderdaad ik ben ook benieuwd naar de staat van het parcours ???

Gaan we morgen modder ploeteren ???

Er zijn er van de organisatie toch al pijlen gaan hangen vandaag ??

Zij zullen wel meer weten over het parcours .
brix
Mountainbiker

Post by brix »

aanwezig :-) welk is de staat van het parcour ????
Hell Yeah !
Mountainbiker

Post by Hell Yeah ! »

Muddy Mary wrote:Ik ga het netjes houden maar wil toch even laten weten dat afstand en techniek bijzonder weinig met elkaar te maken hebben. Veel marathonrijders steek ik voorbij als het wat technischer begint te worden. Ik vind 40 a 50 kilometer genoeg en ben het er niet mee eens dat technische uitdagingen enkel zijn weggelegd voor lange afstandsrijders. Uit het filmpje blijkt ook wel dat velen op gebied van techniek zich hebben overschat en achteraf gezien beter de kidstoer hadden gereden.
Klopt volledig, denk ook niet de 'mindere' kilometer rijders zowiezo 'slechter' zouden zijn qua techniek. Maar zoals ik het lees, is het daar ook niet om te doen,
de organisatie krijgt nu eenmaal geen toelating om iedereen er over te jagen... En ze hebben dus zoals vorige jaren de streep getrokken dat enkel de langste afstand erover mag... Nu ik begrijp de frustratie/teleurstelling van de sterkere 'korte' afstand rijders wel, maar dan stel ik voor dat ze deze keer de langste afstand pakken en het 'rustiger' :wink: aandoen zodat ze opt einde hun plezierke ook kunnen pakke oep den Terril !

Conclusie: heb respect voor de keuzes van de organisatie en t'is dan ook aan jezelf om dan te beslissen of je komt rijden of niet... Ik kom alvast, vind dit een steengoede TT !

Ne marathonrijder :bounce: dieje hevig staat oem te biken !!!
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Hoi mannen,

Ben juist binnen om alles klaar te zetten aan de start en de soep is ook klaar.
Ivm het parcours valt het allemaal best mee, nu net als in mijn vorige reacties al vermeld, zeggen dat er nergens modder ligt, is net een brug te ver maar om de meeste stukken kan je rond of net langs af, kies je daar voor het middenspoor, 't ja dan kennen ze u misschien nie direct terug. Maar we mogen wel stellen dat heel het parcours er na de regen van de afgelopen dagen en deze morgen er echt goed berijdbaar bij ligt. Door de regen zijn er hier en daar wel stukken die wat stroever lopen maar da maakt de toer er niet minder mooi op.
Dus morgen allen op post en dan proberen wij jullie een mooie tocht af te leveren.
We blijven ons best doen!

Grts,

PS: 2Chevauxke,Fonske3 en Brix da komt helemaal goe met het parcours, vannacht helemaal droog maar wel koud dus laat u nie vangen morgenvroeg, 't gaat tegen het vriezen af zijn en de auto's die buiten slapen zouden wel eens moeten krabben morgenvroeg!!!
brix
Mountainbiker

Post by brix »

ik kijk er naar uit :-D =D> =D> :wink:
witte2 wrote:Hoi mannen,

Ben juist binnen om alles klaar te zetten aan de start en de soep is ook klaar.
Ivm het parcours valt het allemaal best mee, nu net als in mijn vorige reacties al vermeld, zeggen dat er nergens modder ligt, is net een brug te ver maar om de meeste stukken kan je rond of net langs af, kies je daar voor het middenspoor, 't ja dan kennen ze u misschien nie direct terug. Maar we mogen wel stellen dat heel het parcours er na de regen van de afgelopen dagen en deze morgen er echt goed berijdbaar bij ligt. Door de regen zijn er hier en daar wel stukken die wat stroever lopen maar da maakt de toer er niet minder mooi op.
Dus morgen allen op post en dan proberen wij jullie een mooie tocht af te leveren.
We blijven ons best doen!

Grts,

PS: 2Chevauxke,Fonske3 en Brix da komt helemaal goe met het parcours, vannacht helemaal droog maar wel koud dus laat u nie vangen morgenvroeg, 't gaat tegen het vriezen af zijn en de auto's die buiten slapen zouden wel eens moeten krabben morgenvroeg!!!
fonske3
Mountainbiker

Post by fonske3 »

Merci voor de info witte

Fietsen staan op de auto tot morgen !!!!!!!! :bounce:
Merida-da
Mountainbiker

Post by Merida-da »

+1
Ik wil niet ontbreken op de meest uitdagende toertocht van Limburg! De eerste 75km opt gemakske om daarna te kunnen ontploffen op de terrils. :-D
Post Reply