Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Re: Herentals - Bloso
Post by Jannemanneke »
Weersomstandigheden bepalen alles. In de zomer als 't een echte zandbak is rij je er een pak minder snel dan in de nattere seizoenen.
Is het eigenlijk nog de moeite om naar Herentals te komen? Bij mij nu ondertussen een klein jaartje geleden maar aan de reacties te zien is er ondertussen toch wel redelijk wat gewijzigd...
Zou dit weekend eventueel eens afzakken naar hier!
Zou dit weekend eventueel eens afzakken naar hier!
Ik zou toch nog wachten.
het heeft deze week zeer veel geregend en een parcours als Herentals-Kasterlee is daar gevoelig voor.
Verleden week was het al baggeren, dus vandaag gaat dat ni veel beter zijn.
Wacht drogere periode af.
Het parcours is nog steeds de moeite, maar er is spijtig genoeg wat aan geknoeid.
het heeft deze week zeer veel geregend en een parcours als Herentals-Kasterlee is daar gevoelig voor.
Verleden week was het al baggeren, dus vandaag gaat dat ni veel beter zijn.
Wacht drogere periode af.
Het parcours is nog steeds de moeite, maar er is spijtig genoeg wat aan geknoeid.
-
Alpine57
- Mountainbiker
Je moet me niet geloven maar ik heb ooit voor mezelf er een wedstrijd van gemaakt om de groene toer zo snel mogelijk te rijden na dat ik hem al paar honderd keer had gereden.Powerflor wrote:Mannen,
Welke gemiddelden halen jullie op dit parcours?
In droge omstandigheden net voor de echte warmte en mulle zand komt heb ik op de groene ooit 26.6km/h gemiddeld gehaald op 12,4 km.
Helaas kan ik dit nu niet meer testen want de groene toer is te hard verandert.
-
petruskie
- Mountainbiker
Twee weken geleden nog de groene gedaan, ik dacht dat het boombeklimmen was. A die groen gasten hebben honderden bomen omgelegd zeer groen.
. Dit weekend teruggewenst blauw, groen, rood en nu wel de juiste pijlen gevonden. Mooi groen stuk verdwenen hebben dit op,het einde wat gecompenseerd door er twee extra hellingen in te steken. Vrij pittig voor mij na 45 kilometer. Nu ik de pijlen voor de gewijzigde groenen gevonden heb zal ik de volgende keer niet meer verloren rijden.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Over gans de lijn goed (ik ben er gisteren nog geweest).pumake wrote:Hoe is de staat van het parkoer nu? Heb morgen in de namiddag verlof en wil wat gaan rijden.
Vandaag gaan rijden in Herentals, redelijk wat volk tegengekomen.
Het parkoer lag er super bij, tis te hopen dat dat in het weekend ook nog het geval is dan kan ik nogeens terug gaan.
Het parkoer lag er super bij, tis te hopen dat dat in het weekend ook nog het geval is dan kan ik nogeens terug gaan.
Waar is de groene precies gewijzigd? Ik ken de lussen vrij goed, dus kan mij er redelijk oriënteren. Ben er de laatste keren enkel geweest om de plaatselijke rode lus meermaals te doen. Rest van het parcours (omwille van het weer, en dus de staat van het parcours) niet meer gedaan.petruskie wrote:...op,het einde wat gecompenseerd door er twee extra hellingen in te steken. Vrij pittig voor mij na 45 kilometer. Nu ik de pijlen voor de gewijzigde groenen gevonden heb zal ik de volgende keer niet meer verloren rijden.