nu nog alles aan de sporthal klaarzetten en dan zijn we klaar om jullie en masse te ontvangen
Het parcour is bereid en voor 95% berijdbaar
tot morgen
de ware wrote:Het ligt er zelfs nog beter bij dan gisterende zon en de wind doen hun werk....
nu nog alles aan de sporthal klaarzetten en dan zijn we klaar om jullie en masse te ontvangen
Het parcour is bereid en voor 95% berijdbaar![]()
![]()
tot morgen
DDT-STAS wrote:Voor de eerste x sinds lang ik er niet kunnen bij zijn (gezondheidsredenen)![]()
![]()
Deze TT staat garant voor een steeds weer verrassend parcoer, zelfs onder 'nattere' omstandigheden.![]()
![]()
Succes
fugitif wrote:de ware wrote:Het ligt er zelfs nog beter bij dan gisterende zon en de wind doen hun werk....
Het parcour is bereid en voor 95% berijdbaar![]()
![]()
tot morgen
Veel geluk met jullie organisatie morgen .Parcours zijn hier bij ons ook goed kunnen uitdrogen.
Hopelijk blijft het tot iets na de middag droog![]()
![]()
Sportieve groeten van de Dworpse Bikers
dirty wrote:sorry ware maar wij passen met de vele regen die reeds gevallen is en morgenvroeg terug van dat, 't zal voor volgend jaar zijn , succes !
allee, dan komen we mekaar nog es tegen, ik ben te vinden aan de BEWAAKTE FIETSSTALLINGDDT-STAS wrote:Voor de eerste x sinds lang ik er niet kunnen bij zijn (gezondheidsredenen)![]()
![]()
Deze TT staat garant voor een steeds weer verrassend parcoer, zelfs onder 'nattere' omstandigheden.![]()
![]()
Succes