2e Urbano-Thijs Beachrace

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zaskar72
Mountainbiker

Re: 2e Urbano-Thijs Beachrace

Post by zaskar72 »

ASTRO wrote:Wegens omstandigheden nog niet ingeschreven voor de race in Oostende.
Kan er ter plaatse ingeschreven worden?

Staat inderdaad nergens specifiek vermeld..
Ik wil niks zeggen maar ik hoop dat de organisatie zo'n punten opneemt en verbetert in de toekomst want er zijn heel wat "gaten". Maar goed iedereen moet leren hé :wink:

Misschien kan je in bellen of zo .. best naar die Filip..
Wegrenners Recreanten MTB

DE KEYSER FILIP THIJS GEERT BORET EDDY

Vredestraat 49 Taboralaan 37 Kapittelstraat 6

8450 BREDENE 8400 OOSTENDE 8400 OOSTENDE

0477/296590 0497/586898 0495/540944

filip.de.keyser@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false; geert.thijs2@pandora.be" onclick="window.open(this.href);return false; eddy.boret@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
imb
Mountainbiker

Post by imb »

zaskar72 wrote:weet iemand waar we meer info kunnen lezen ?
deze link werkt niet .... http://www.star-tracking.be/Event/StartList/25" onclick="window.open(this.href);return false; [-(
dacht is naar startnummer te kijken, aantal deelnemers, wie zoal etc...

heb mail gestuurd naar die Filip maar geen antwoord... :-k

dit is alvast de startlijst met je nr
http://www.startracking.be/Event/Partic ... artList/78" onclick="window.open(this.href);return false;
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

imb wrote:
zaskar72 wrote:weet iemand waar we meer info kunnen lezen ?
deze link werkt niet .... http://www.star-tracking.be/Event/StartList/25" onclick="window.open(this.href);return false; [-(
dacht is naar startnummer te kijken, aantal deelnemers, wie zoal etc...

heb mail gestuurd naar die Filip maar geen antwoord... :-k

dit is alvast de startlijst met je nr
http://www.startracking.be/Event/Partic ... artList/78" onclick="window.open(this.href);return false;

DANK U !! =D> =D> =D> =D> :bounce: :bounce: :bounce:
4twin
Mountainbiker

Post by 4twin »

MX jorgy wrote:Denk dat da geen probleem zal zijn vo te overnachten,zoals je zegt er zullen er nog wel zijn.
Anders eens een mailke sturen naar inrichter : filip.de.keyser@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

En die 32 golfbrekers is te doen hoor,tis anders toch maar plat en rechtdoor :-)

heb een mail getuurd naar organisatie en ze vertelden dat aan de start NIET mag overnacht worden!
wel zou dit mogen op parking aan station!
Volgens filip de keyser!!!

Vind dit wel wat spijtig want in De Panne en Knokke is er altijd WEL plaats voorzien! :bounce: :bounce: #-o
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

weet er iemand of er een bewaakte fietsparking is aan dat café waar we onze nummer moeten afhalen? en is daar bewegwijzering naartoe van aan de sporthal zoals het in een goede organisatie hoort of is het van trek uw plan ?

Wel stom eigenlijk dat je daar je nr moet ophalen ze hadden dat beter in de sporthal gedaan waar de kleedkamers en douches zijn..nu moet je parkeren naar de volledig andere kant gaan voor je nr dan terug naar wagen en dan weer is terug naar andere kant voor de start... :-"
Moet ge trouwens je nr persoonlijk afhalen of mag iemand anders dat in jouw plaats gaan doen en moet die dan een "bewijs" of zo meenemen waar je naam opstaat of kan zomaar iedereen aan iedereen zijn nr geraken ?

Hopelijk leert de organisatie hieruit en wordt de volgende editie perfect.
pieter90
Mountainbiker

Post by pieter90 »

Nog mensen die niet in de uitslag opgenomen staan?
Ik heb de 64 km gedaan en volgens startracking heb ik er maar 15,5 gereden? Heel spijtig dit!!

Bv bij elite heren zijn er 90 aangekomen en 34 personen die 15 of 47 km gereden hebben (waaronder ik zogezegd) dus ik denk niet dat ik de enige ben.

Zou daar nog iets aan gedaan kunnen worden of zou mijn chip gewoon niet meer geregistreerd hebben :-?
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

De scratch kan ik ook niet vinden ..... :-?
stubbe
Mountainbiker

Post by stubbe »

Heb nog wat foto's getrokken, ter hoogte van Wenduine:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 62449dded7" onclick="window.open(this.href);return false;

Proficiat aan alle deelnemers!
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Scratch was verleden jaar ook niet te vinden op de site,moet je zelf een beetje uitrekenen aan de hand van de aankomsttijden van de 64km,is ni zo moeilijk.
En voor alle andere vragen en grieven,ipv da hier te zetten,mss rechtstreeks naar filip mailen,hij leest hier toch niks op de site
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

MX jorgy wrote:Scratch was verleden jaar ook niet te vinden op de site,moet je zelf een beetje uitrekenen aan de hand van de aankomsttijden van de 64km,is ni zo moeilijk.
En voor alle andere vragen en grieven,ipv da hier te zetten,mss rechtstreeks naar filip mailen,hij leest hier toch niks op de site

En als die dan nog zou antwoorden op die mails he... [-(
Post Reply