Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
madrista666
- Mountainbiker
Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic
Post by madrista666 »
Zit er bij die kleinere lussen 1 tje technische bij? Anders pik ik die mee met de 55km te doen?Pirgy wrote:De eerste grote (+-9km)splitsing is na +-20km, na de eerste bevoorrading. Verder zijn er nog enkele kleinere lussen voor de 70km.nav wrote:Is de splitsing tussen de 50km en de 65 km in het begin van de rit of meer naar het einde van de rit?
Thx
@ Kazz: leuk tochtje hoor ga je u zeker niet beklagen, heb deze zelf gereden toen er hier overstromingen waren en zelf toen lag alles er goed berijdbaar bij! Modder is natuurlijk niet uit te sluiten met het weer van dezer dagen!!!
- Ben8000
- Mountainbiker
Ik rij ook mee!!!Trichte wrote:fugitif wrote:Onze tocht is zeker te vergelijken met die van Pepingen.Trichte wrote:Filmpje ziet er veel belovend uit![]()
Is deze TT een beetje te vergelijken met die van Pepingen in september? Meer of minder off road, hm's, ....
Thanks
We hebben wel iets meer off road denk ik en zeker meer hoogtemeters, ook onze befaamde 4sterren bevoorradingen en gezellige aprésworden enorm gesmaakt
Count me in![]()
![]()
-
Trichte
- Mountainbiker
Zelfde voor de splitsing van de 40km en 50km? Of ligt deze sneller.Pirgy wrote:De eerste grote (+-9km)splitsing is na +-20km, na de eerste bevoorrading. Verder zijn er nog enkele kleinere lussen voor de 70km.nav wrote:Is de splitsing tussen de 50km en de 65 km in het begin van de rit of meer naar het einde van de rit?
Bedankt voor de reacties!
Met modder zit ik nix in hoor :) En ik denk dat ik wel ga afkomen, tenzij ik maandag zou gaan rijden, maar dat betwijfel ik..
Met modder zit ik nix in hoor :) En ik denk dat ik wel ga afkomen, tenzij ik maandag zou gaan rijden, maar dat betwijfel ik..
De 50km is de basistoer met uitbreidingslussen voor de 70km. De 40km wordt hier dus van afgeleid.Trichte wrote:Zelfde voor de splitsing van de 40km en 50km? Of ligt deze sneller.Pirgy wrote:De eerste grote (+-9km)splitsing is na +-20km, na de eerste bevoorrading. Verder zijn er nog enkele kleinere lussen voor de 70km.nav wrote:Is de splitsing tussen de 50km en de 65 km in het begin van de rit of meer naar het einde van de rit?
Have fun zondag
Morgen gaan we bepijlen en ik hou jullie na afloop op de hoogte van de situatie van het parcours! Modder zal er zeker zijn hè!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
ook aanwezig
normaal voor de 55 km
en hopelijk blijft het tijdens de TT een beetje droog
normaal voor de 55 km
- fugitif
- Mountainbiker
mahna-mahna wrote:ook aanwezig
normaal voor de 55 km
Ik heb just Sabine horen vertellen dat het enkel zondag redelijk droog blijft met plaatselijk kans op een bui. Vanaf zondagavond weer regen. Hopelijk komen de voorspellingen uit