Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sophie17
Mountainbiker

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Post by Sophie17 »

Wij komen normaal uit het verre west van vloandern om deze mooie rit te rijden (en speciaal voor (Pascal van WCup)
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

kazzz wrote:Klap zoveel tegen je kop als je wil.. Ik wil een beeld krijgen of er veel in het bos gereden wordt of op asfalt of open weilanden.
Bos of open veld, dat kunt je al eens vragen (Google earth verraadt ook al veel), maar als je maar een paar reacties leest hierboven van wie er al geweest is, zou ik niet te rap twijfelen !!

Veruit de beste tocht in Vlaanderen (of 't randje) dit weekend ! tot zondag

Voor asfalt heb je andere tochten... :wink:
nav
Mountainbiker

Post by nav »

Is de splitsing tussen de 50km en de 65 km in het begin van de rit of meer naar het einde van de rit?
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Zotte Marre wrote:
Bos of open veld, dat kunt je al eens vragen (Google earth verraadt ook al veel), maar als je maar een paar reacties leest hierboven van wie er al geweest is, zou ik niet te rap twijfelen !!

Veruit de beste tocht in Vlaanderen (of 't randje) dit weekend ! tot zondag

Voor asfalt heb je andere tochten... :wink:
Vwalla :) Da's duidelijk sé
sparkx
Mountainbiker

Post by sparkx »

@kazzz
Komt maar af met een gerust hart, kom ook van Antwerpen en dit is voor mij veruit de mooiste tocht van het jaar, Ofwel naar boven ofwel naar beneden, vlak gaat ge hier ni veel tegenkomen.
Herinner me nog de keer dat het daar allemaal onder water stond, we reden letterlijk in beken naar boven en naar beneden, was een jaar of 3-4 geleden, vond ik nog altijd de mooiste, waren toen wel bitter weinig starters
CBo
Mountainbiker

Post by CBo »

Zelfs bij een rotweer zijn er zot veel mensen die voor deze tocht afkomen. Het is gewoon een super goede tocht.
Pirgy
Mountainbiker

Post by Pirgy »

nav wrote:Is de splitsing tussen de 50km en de 65 km in het begin van de rit of meer naar het einde van de rit?
De eerste grote (+-9km)splitsing is na +-20km, na de eerste bevoorrading. Verder zijn er nog enkele kleinere lussen voor de 70km.
Pirgy
Mountainbiker

Post by Pirgy »

kazzz wrote:Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel..
Als het 60% op de weg is, dan ga ik zo ver niet komen. Als het overwegend in het bos is, met of zonder ST's, dan zie ik het zeker zitten. Het is snel gezegd of er veel ST's in zitten of niet, zoals bv. de TT in Aarschot. Bijna elke doorgang in het bos was een ST. En zeer weinig weg.
Dus een reply met 80% bos met veel ST's is genoeg, of niet?

Kazzz,
Slaap op uw 2 oren, 60% op de weg! daar zien wij het nut niet van in om ons Latijn in te steken om een MTB TT te organiseren. Zoals je hierboven kan lezen zijn de ervaringen van je medebikers zeer positief. Je zal je zeker niet beklagen om de verre verplaatsing te maken. Er zitten 4 privé bossen in waar het naar hartelust biken is. Ikzelf heb in Aarschot de 40km gereden en vond dit ook een mooie tocht maar weinig bergop in vergelijking met onze streek als je het mij vraagt. Technisch is het zeker vergelijkbaar.

Wij hopen je mogen te verwelkomen zondag.
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Zie deze ook wel zitten. Van parkoers heb ik geen schrik, alleen, van de ondergrond. :( Wordt het ploeteren? :-k

Wil zeker deze streek een ontdekken, maar dan wel om te biken, niet om te baggeren. :wink:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Jemp wrote:Zie deze ook wel zitten. Van parkoers heb ik geen schrik, alleen, van de ondergrond. :( Wordt het ploeteren? :-k

Wil zeker deze streek een ontdekken, maar dan wel om te biken, niet om te baggeren. :wink:

Hé , ik zou hier tegen 8u30 starten , mss zien we elkaar daar ( zal wss. enige steenbakker zijn ) .

Moonie
Post Reply