Zeker dat ge in Zwalm zijt gestart? Wat was dat jong?Sunreezer wrote:De 35 km gedaan deze ochtend. Ik had door de regen verwacht dat het zwaarder ging zijn maar het viel goed mee.
Zo 03/11/2013 Zwalm :: Halloween VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 03/11/2013 Zwalm :: Halloween VTT
Vandaag in 2u29 iets minder dan 50 km over mooi afwisselend heuvelachtig parcours (ongeveer 700 hm). Gelukkig overal goed berijdbaar ondanks de zware regenval tijdens de afgelopen nachten (soms wat tricky door spoorvorming op de smalle single tracks tussen 2 weiden).
Zoals steeds degelijk georganiseerd. Hier en daar mocht er op het 2de deel van het parcours een extra pijl hangen (zoals de eerste kms).
Ik kom hier al sedert een van de eerste edities. Het blijft aanrader!
Zoals steeds degelijk georganiseerd. Hier en daar mocht er op het 2de deel van het parcours een extra pijl hangen (zoals de eerste kms).
Ik kom hier al sedert een van de eerste edities. Het blijft aanrader!
Last edited by quirinus on Sun 03 Nov 2013 15:20, edited 1 time in total.
Tuurlijk dat, maar het parcours kon toch war regen verdragen had ik de indruk.D'Haese wrote:Zeker dat ge in Zwalm zijt gestart? Wat was dat jong?Sunreezer wrote:De 35 km gedaan deze ochtend. Ik had door de regen verwacht dat het zwaarder ging zijn maar het viel goed mee.
-
2 Groentjes
- Mountainbiker
Post by 2 Groentjes »
Vandaag ook gereden samen met mijn vrouw... Mooie rit, jammer van de regen.
Er was een dame foto's aan het nemen + fietsen, toevallig iemand van hier?
Mvg
Er was een dame foto's aan het nemen + fietsen, toevallig iemand van hier?
Mvg
Het was te doen ja. Maar ik vraag mij af wat de meerwaarde is van stukken zoals in het begin langs de zwalmbeek. Alles loopt daar vast...
Mijn achterbrug is mooi gehavend na vijfmaal chainsuck...
Oja. De fotos genomen in die afdaling die een beetje een beek was
, komen die ergens online?
Grts
Oja. De fotos genomen in die afdaling die een beetje een beek was
Grts
Ik startte om 8u30 en kon overal vlot rijden. Iets langer uitslapen heeft een meerwaarde.D'Haese wrote:Het was te doen ja. Maar ik vraag mij af wat de meerwaarde is van stukken zoals in het begin langs de zwalmbeek. Alles loopt daar vast...
-
petaleken 64
- Mountainbiker
Post by petaleken 64 »
voor het eerst in deze streek gereden en heb 50km zitten genieten.Proficiat aan de inrichters.
Samen met mijnen maat zijn we daar vlot door gereden, en wij zijn pas rond 9u45 vertrokken. Er waren idd heel wat mensen die moeite bleken te hebben door te rijden. Persoonlijk vond ik het puur genieten. Holliday on Ice :) Maar op dat vlak ben ik misschien wel een beetje ne specialen. De weg lezen om te weten hoe je best door de modder rijdt. Zalig :)D'Haese wrote:Het was te doen ja. Maar ik vraag mij af wat de meerwaarde is van stukken zoals in het begin langs de zwalmbeek. Alles loopt daar vast...
Gelukkig had het genoeg geregend zodat het gene plakmodder was. Ik vond dat alles goed berijdbaar was. Ik heb ervan genoten.
-
molenbiker
- Mountainbiker
Post by molenbiker »
Dank aan 1038 deelnemers !
Foto's zullen wel via een link deze week op http://www.molenbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen.
Foto's zullen wel via een link deze week op http://www.molenbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; komen.