Vandaag de laatste dag om je naam op de kertskaart te zetten...
Morgen krijgt ie hem!
Meirhaeghe Kerstkaart Actie
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Filip apprecieerde de kerstkaart enorm. Om zijn woorden te gebruiken "T'is de max, dit doet me echt iets". Momenteel is de hoofdreden waarom hij zou terugkeren zijn vrienden en supporters. En terugkeren speelt wel degelijk in zijn hoofd, maar eerst moet alles op een rijtje staan en moet hij er zelf voor 100% voor willen gaan.
Hij zag er trouwens goed uit. Mentaal redelijk in orde en we hebben een positief gesprek gehad.
Hij zag er trouwens goed uit. Mentaal redelijk in orde en we hebben een positief gesprek gehad.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Ik vind dat Astrid zeer goed bezig is!!!
Ik zou ook iets creatief willen verzinnen, maar wat??? Ik vind WEL dat we Filip eens uit zijn kot moeten halen. Hoe kunt ge nu iemand steunen zonder het persoonlijk te mogen doen, zonder eens aan te bellen. Ik denk dat Filip het wel plezant zou vinden, moest er een pak volk voor zijn deur staan om iets creatief met hem uit te halen!!! Niet iedere dag he, maar regelmatig (1 keer per maand, elke maand is ook een regelmaat he!).
Want wat denkt ge dat het ergste is voor Filip nu???? DE EENZAAMHEID!!!!! En wat help??? VOLK om die eenzaamheid te doorbreken!!!!
Als we nu eens met een hoop volk een dag en uur afspreken dat we in FULL OUTFIT met bike en al naar hem thuis gaan en Filip uitnodigen op een tochtje (gene TT he!) en de bond de pot op! ik denk wel dat 'em dat goed zou doen!!! Dat volk bij Sportweekend heeft 'em goed gedaan, dit ook!!!! Astrid een goed idee??
Ik zou ook iets creatief willen verzinnen, maar wat??? Ik vind WEL dat we Filip eens uit zijn kot moeten halen. Hoe kunt ge nu iemand steunen zonder het persoonlijk te mogen doen, zonder eens aan te bellen. Ik denk dat Filip het wel plezant zou vinden, moest er een pak volk voor zijn deur staan om iets creatief met hem uit te halen!!! Niet iedere dag he, maar regelmatig (1 keer per maand, elke maand is ook een regelmaat he!).
Want wat denkt ge dat het ergste is voor Filip nu???? DE EENZAAMHEID!!!!! En wat help??? VOLK om die eenzaamheid te doorbreken!!!!
Als we nu eens met een hoop volk een dag en uur afspreken dat we in FULL OUTFIT met bike en al naar hem thuis gaan en Filip uitnodigen op een tochtje (gene TT he!) en de bond de pot op! ik denk wel dat 'em dat goed zou doen!!! Dat volk bij Sportweekend heeft 'em goed gedaan, dit ook!!!! Astrid een goed idee??
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Zalig Johnny de Wit !!!
Eyyy,Ik vind dat Astrid zeer goed bezig is!!!
Ik zou ook iets creatief willen verzinnen, maar wat??? Ik vind WEL dat we Filip eens uit zijn kot moeten halen.
ik vind uw reactie zalig,
zoiets bedoelde ik ook meer,
iets om hem op te beuren, maar toch ook om hem een beetje uit zijn kot te halen.
We weten natuurlijk niet of FM al dan niet veel uit zijn kot komt, dus daar oordelen we niet over...
...maar enen keer meer kan geen kwaad!
Groetjes,
Astrid x
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Re: Zalig Johnny de Wit !!!
Post by Johnny de Wit »
MMM mijn dag is goed!Astrid wrote:Eyyy,Ik vind dat Astrid zeer goed bezig is!!!
Ik zou ook iets creatief willen verzinnen, maar wat??? Ik vind WEL dat we Filip eens uit zijn kot moeten halen.
ik vind uw reactie zalig,
zoiets bedoelde ik ook meer,
iets om hem op te beuren, maar toch ook om hem een beetje uit zijn kot te halen.
We weten natuurlijk niet of FM al dan niet veel uit zijn kot komt, dus daar oordelen we niet over...
...maar enen keer meer kan geen kwaad!
Groetjes,
Astrid x
Zoals ik Filip ken, komt die uit zijn kot! Ik heb die al meer positieve dingen zien doen tov 'fans'. En ik denk zeker nu, nu 'em alle steun kan gebruiken en merkt dat er nog (veel) mensen zijn die hem steunen.
Alle Astrid, ideeën??? Fietstocht in het muziekbos??