Za 26/10/2013 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frits motaar
Mountainbiker

Re: Za 26/10/2013 Leopoldsburg

Post by frits motaar »

PcRider wrote:Dat is de juiste instelling, ook wandelaars en kids met de MTB vinden de natuur prachtig. =D> =D> O:) :wink:
inderdaad,de wandelaars die ik tegenkwam ware zelfs zeer enthousiast,zie maar op de 8ste minuut:
" onclick="window.open(this.href);return false;
grts
Kefke
Mountainbiker

Post by Kefke »

junior72 wrote:
Wie waren dan die 2 dames die foto's aan trekken waren op de vossenberg in Korspel ??? :-k
Dat vraag ik me ook af.
Zaterdag heb ik geen fotograaf op het parcour gezien, alleen de dames aan de bevoorrading.
Waar vind ik die hun foto's?
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

Kefke wrote:
junior72 wrote:
Wie waren dan die 2 dames die foto's aan trekken waren op de vossenberg in Korspel ??? :-k
Dat vraag ik me ook af.
Zaterdag heb ik geen fotograaf op het parcour gezien, alleen de dames aan de bevoorrading.
Waar vind ik die hun foto's?
hier : " onclick="window.open(this.href);return false; op 3min48sec staan ze,kent iemand deze vrouwen,ze waren ook a/h filmen met hunne spiegelreflex camera.
PsYchO66
Mountainbiker

Post by PsYchO66 »

Die twee dames wisten te vertellen dat ze foto's aan het maken waren voor hun fotocursus. Ik weet dus niet in hoeverre zij zelf aan de organisatie gelinkt zijn en hun foto's beschikbaar kunnen maken.
biker2012
Mountainbiker

Post by biker2012 »

_alain_ wrote:
eric66 wrote:
_alain_ wrote:Deze week teveel gereden door de week, gisteren core training (die hard aankwam vandaag) en net iets te grote versnelling op de singlespeed maakten dat ik voor de 30km ging.
Maar ik heb me rot geamuseerd. Deze tocht komt verdomd dicht bij de perfectie.
Alleen jammer dat het technisch niveau niet erg hoog is op TT's, vooral tot aan de pauze regelmatig in de remmen moeten gaan (en afstappen) omdat er getaffeld werd voor je.
Hier kan IK mij aan ergeren dat JIJ schrijft dat er getaffeld werd, het is recreatie, ga dan wedstrijden rijden.
Dat gaat niet,
ik kan niet hard rechtdoor rijden.

ik vertek altijd een half uur voor sluitingstijd , dan heb ik nergens last van . grts
Post Reply