De Rotselaarse Mountainbike Vrienden vieren hun 20jarig bestaan.
Naar aanleiding van deze gebeurtenis voorzien wij enkele extraatjes.
Het aantal verschillende mogelijkheden wat betreft kilometers is uitgebreid tot 65km.
Zo heb je dit jaar de keuze ui: 18-25-26-50 en 65km wat betreft mtb.
Maar er is dit jaar ook de mogelijkheid om een wegrit te rijden. Deze is 53km lang.
Start is dit jaar terug aan de sporthal De MEANDER, Vakenstraat 18, 3110 Rotselaar.
Voor wie nog graag wat langer blijft plakken is er de mogelijkheid om de cyclo-cross superprestige Asper-Gavere te bekijken op groot scherm in de sporthal.
Verdere info volgt nog.
De Rotselaarse Mountainbike Vrienden
Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 17/11/2013 Rotselaar :: 20e Rotselaarse VTT
Graag wat meer info
Staat van het parkoer , HM ?
Wat mag je verwachten? Een jubileumversie
De 4 Hagelandse heuvels: Heikantberg, Middelberg, Wijngaardberg en Beninksberg zitten mee in het parkoer. Hoogtemeters zal je dus zeker niet tekort komen, vooral op de 50 en 65km.
Het eerste deel van het parkoer hebben we samen met de heiligen
geïnspecteerd en lag er nog goed bij.
Morgen doen we het 2-de gedeelte.
Het heeft hier even hard geregend als in de rest van het land, dus er ligt wel wat modder, wat mag op een wintertoertocht. Indien nodig zal er ook wel iets aangepast worden.
Er is ook nog altijd de mogelijkheid om de Hagelandse heuvels via een wegrit te verkennen.
Elke deelnemer krijgt een geschenkpakket en er is een tombola.
Nadien genieten we op groot scherm van het veldrijden.
Wij zijn er klaar voor en jullie zijn welkom.
De 4 Hagelandse heuvels: Heikantberg, Middelberg, Wijngaardberg en Beninksberg zitten mee in het parkoer. Hoogtemeters zal je dus zeker niet tekort komen, vooral op de 50 en 65km.
Het eerste deel van het parkoer hebben we samen met de heiligen
Morgen doen we het 2-de gedeelte.
Het heeft hier even hard geregend als in de rest van het land, dus er ligt wel wat modder, wat mag op een wintertoertocht. Indien nodig zal er ook wel iets aangepast worden.
Er is ook nog altijd de mogelijkheid om de Hagelandse heuvels via een wegrit te verkennen.
Elke deelnemer krijgt een geschenkpakket en er is een tombola.
Nadien genieten we op groot scherm van het veldrijden.
Wij zijn er klaar voor en jullie zijn welkom.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Is dat niet een beetje vroeg? De herdenkingen van de Groote Oorlog moeten nog beginnen en we weten allemaal hoe honderd jaar geleden de loopgrachten in één nacht onder water konden worden gezet. Dat is vandaag de dag niet anders.Den Bees wrote:Graag wat meer info
Neenkoppigaard wrote:Is dat niet een beetje vroeg? De herdenkingen van de Groote Oorlog moeten nog beginnen en we weten allemaal hoe honderd jaar geleden de loopgrachten in één nacht onder water konden worden gezet. Dat is vandaag de dag niet anders.Den Bees wrote:Graag wat meer info
Kurkdroog, het zal stof vreten worden. Wat een vraag.Den Bees wrote:Neenkoppigaard wrote:Is dat niet een beetje vroeg? De herdenkingen van de Groote Oorlog moeten nog beginnen en we weten allemaal hoe honderd jaar geleden de loopgrachten in één nacht onder water konden worden gezet. Dat is vandaag de dag niet anders.Den Bees wrote:Graag wat meer info
-
giant mudbiker
- Mountainbiker
Post by giant mudbiker »
vandaag stuk na de bevoorrading gaan verkennen wat ook het zwaarste is, viel nog vrij goe mee wat betreft de modder, alles bleef goe marcheren, heb al anders meegemaakt. hier en daar nog wat omgewaaide bomen en takken verwijderen en wa gebladerte wegblazen en da komt dik in orde.
voor de hongerige is er de mogelijkheid om spaghetti te nuttigen, of een kommeke soep of ne pistolé me eps of kaas.
er zullen ook enkele masseuses aanwezig zijn om zowel voor het vertrek als bij aankomst de gepaste massage te geven. in de tombola zitten zeer mooie prijzen zoals een tablet, smartphone, carepacks van bike7, stoomreiniger en nog vele andere. kortom, de afwezige hebben ongelijk.
voor de hongerige is er de mogelijkheid om spaghetti te nuttigen, of een kommeke soep of ne pistolé me eps of kaas.
er zullen ook enkele masseuses aanwezig zijn om zowel voor het vertrek als bij aankomst de gepaste massage te geven. in de tombola zitten zeer mooie prijzen zoals een tablet, smartphone, carepacks van bike7, stoomreiniger en nog vele andere. kortom, de afwezige hebben ongelijk.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Wat de tombola betreft: 't Is toch niet van 'om 12 uur niet binnen, gene prijs' want dan moet ik voor de kindertocht kiezen en dat is niet van mijn gewoonte. Ik doe graag veel kilometers en als het kan op een gezapig tempo.
-
giant mudbiker
- Mountainbiker
Post by giant mudbiker »
de tombolaprijzen worden getrokken om 12u en kunnen worden afgehaald tot iedereen naar huis gakoppigaard wrote:Wat de tombola betreft: 't Is toch niet van 'om 12 uur niet binnen, gene prijs' want dan moet ik voor de kindertocht kiezen en dat is niet van mijn gewoonte. Ik doe graag veel kilometers en als het kan op een gezapig tempo.
Gisteren de blauwe en de groene lus van de Rotselaarse Bloso-route gedaan en het lag er inderdaad (gezien de omstandigheden) nog vrij goed bij.