Neemt niet weg : een hele dikke pluim voor de organisatie !! Zelden zo'n goed georganiseerde TT meegemaakt : top op alle vlak !
Zo 20/10/2013 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 20/10/2013 Zonhoven
Ben ne biker van de streek en hoopte om nog een onontdekt stukje te leren kennen, maar helaas.... : al bij al vond ik zelfs dat de tocht té weinig uit de regio gehaald heeft.
Neemt niet weg : een hele dikke pluim voor de organisatie !! Zelden zo'n goed georganiseerde TT meegemaakt : top op alle vlak !
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
Héél fel bedankt allemaal voor de zéér positieve reacties en talrijke opkomst.
Special thx voor de Dabbers met hun filmpje en Saiko voor de link naar het kort verslag op deze website. Als er nog iemand filmpjes heeft …
Ja we hebben niet alleen geluk deze prachtige omgeving hier in de buurt te hebben http://www.zonhoven.be/De-Wijers-De-Wijers_2.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar ook een grote club EN extra vrijwilligers. Want om het écht goed en te doen heb je ze echt wel nodig: weken voorbereiding, parking, op- en afbouw, fietsenstalling, inschrijving, kantine, parcours op- en afbouw, bevoorrading, oversteek, foto’s … Collega-clubs zullen wel weten wat een gigantisch werk hier bij komt kijken.
Zoals terecht werd opgemerkt waren er paar mooie nieuwe stukken, da moeten we dan al niet meer zelf zeggen.
Maar inderdaad wij mogen bijna nergens “vrij” fietsen. Voor elk lapje grond of bos dat niet privaat is moeten wij lang genoeg op voorhand vergunningen aanvragen EN goedgekeurd krijgen. Verdere commentaar kan of ga ik hier niet op geven!!
Er zijn veel foto’s gemaakt en we zoeken naar een manier om ze vlot op internet te krijgen (ook weer veel werk). Hopelijk in de loop van de week. Als ze er op staan post ik natuurlijk de link.
Special thx voor de Dabbers met hun filmpje en Saiko voor de link naar het kort verslag op deze website. Als er nog iemand filmpjes heeft …
Ja we hebben niet alleen geluk deze prachtige omgeving hier in de buurt te hebben http://www.zonhoven.be/De-Wijers-De-Wijers_2.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar ook een grote club EN extra vrijwilligers. Want om het écht goed en te doen heb je ze echt wel nodig: weken voorbereiding, parking, op- en afbouw, fietsenstalling, inschrijving, kantine, parcours op- en afbouw, bevoorrading, oversteek, foto’s … Collega-clubs zullen wel weten wat een gigantisch werk hier bij komt kijken.
Zoals terecht werd opgemerkt waren er paar mooie nieuwe stukken, da moeten we dan al niet meer zelf zeggen.
Maar inderdaad wij mogen bijna nergens “vrij” fietsen. Voor elk lapje grond of bos dat niet privaat is moeten wij lang genoeg op voorhand vergunningen aanvragen EN goedgekeurd krijgen. Verdere commentaar kan of ga ik hier niet op geven!!
Er zijn veel foto’s gemaakt en we zoeken naar een manier om ze vlot op internet te krijgen (ook weer veel werk). Hopelijk in de loop van de week. Als ze er op staan post ik natuurlijk de link.
MrWhite, was u dat die we aan de bevoorrading gedepaneerd hebben met onzen toolbox??MrWhite wrote:Ga mijn eigen al moeten tegenspreken: gisteren nieuwe pads gezet, maar blijkbaar vergeten de beentjes van de pin aan mijn achterrem te verplooienResultaat: net voor de bevoorrading: pin weg ---> rem weg....
Voor zover ik heb kunnen rijden: mooie rit, maar op momenten idd erg druk...
JefPedal, kom anders maar eens mee op woensdag avond om 18:15 (tot 20:30) aan de café Quo Vadis, dan rijden we met een groepje MTB’rs de streek rond. Ja, ook ’s avonds, met forse lampkes en ja ook in de sneeuw, van oktober tot maart ongeveer.Jef Pedal wrote:Ben ne biker van de streek en hoopte om nog een onontdekt stukje te leren kennen, maar helaas.... : al bij al vond ik zelfs dat de tocht té weinig uit de regio gehaald heeft.
- sTTevie
- Mountainbiker
't is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen
maar 't is natuurlijk spijtig voor de occasionele bezoeker
- rony rabijns
- Mountainbiker
Post by rony rabijns »
Graag gedaan.Grand Canyon wrote:... Special thx voor de Dabbers met hun filmpje ...
Heb jij een .gpx/strava/garminconnect van 'the best of the streek' van ong. 40/50 km?sTTevie wrote:'t is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen
- rony rabijns
- Mountainbiker
Post by rony rabijns »
De GPS-track van Dabber Dennis :
op te vragen via onze website: http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
op te vragen via onze website: http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by rony rabijns on Mon 21 Oct 2013 20:33, edited 1 time in total.
- sTTevie
- Mountainbiker
ik heb je 'n berichtje gestuurdKraura wrote:Heb jij een .gpx/strava/garminconnect van 'the best of the streek' van ong. 40/50 km?sTTevie wrote:'t is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen
Hoi, dit is de gpx van mijn tocht met de Garmin die ik gisteren heb gereden in en rond Zonhoven.
Probeer het eens uit of de link het doet.
Bovenaan kan je dan het gpx-bestand naar je toestel kopiëren / exporteren.
Link verwijderd, aangegeven zoals verder op. ( kijk-vinken)
Probeer het eens uit of de link het doet.
Bovenaan kan je dan het gpx-bestand naar je toestel kopiëren / exporteren.
Link verwijderd, aangegeven zoals verder op. ( kijk-vinken)
Last edited by Bielie on Tue 22 Oct 2013 10:30, edited 1 time in total.