Zo 20/10/2013 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jef Pedal
Mountainbiker

Re: Zo 20/10/2013 Zonhoven

Post by Jef Pedal »

Ben ne biker van de streek en hoopte om nog een onontdekt stukje te leren kennen, maar helaas.... : al bij al vond ik zelfs dat de tocht té weinig uit de regio gehaald heeft.

Neemt niet weg : een hele dikke pluim voor de organisatie !! Zelden zo'n goed georganiseerde TT meegemaakt : top op alle vlak ! =D>
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

Héél fel bedankt allemaal voor de zéér positieve reacties en talrijke opkomst. =D>
Special thx voor de Dabbers met hun filmpje en Saiko voor de link naar het kort verslag op deze website. Als er nog iemand filmpjes heeft …

Ja we hebben niet alleen geluk deze prachtige omgeving hier in de buurt te hebben http://www.zonhoven.be/De-Wijers-De-Wijers_2.html" onclick="window.open(this.href);return false; maar ook een grote club EN extra vrijwilligers. Want om het écht goed en te doen heb je ze echt wel nodig: weken voorbereiding, parking, op- en afbouw, fietsenstalling, inschrijving, kantine, parcours op- en afbouw, bevoorrading, oversteek, foto’s … Collega-clubs zullen wel weten wat een gigantisch werk hier bij komt kijken.

Zoals terecht werd opgemerkt waren er paar mooie nieuwe stukken, da moeten we dan al niet meer zelf zeggen. :wink:
Maar inderdaad wij mogen bijna nergens “vrij” fietsen. Voor elk lapje grond of bos dat niet privaat is moeten wij lang genoeg op voorhand vergunningen aanvragen EN goedgekeurd krijgen. Verdere commentaar kan of ga ik hier niet op geven!!

Er zijn veel foto’s gemaakt en we zoeken naar een manier om ze vlot op internet te krijgen (ook weer veel werk). Hopelijk in de loop van de week. Als ze er op staan post ik natuurlijk de link.
MrWhite wrote:Ga mijn eigen al moeten tegenspreken: gisteren nieuwe pads gezet, maar blijkbaar vergeten de beentjes van de pin aan mijn achterrem te verplooien ](*,) Resultaat: net voor de bevoorrading: pin weg ---> rem weg....
Voor zover ik heb kunnen rijden: mooie rit, maar op momenten idd erg druk...
MrWhite, was u dat die we aan de bevoorrading gedepaneerd hebben met onzen toolbox??
Jef Pedal wrote:Ben ne biker van de streek en hoopte om nog een onontdekt stukje te leren kennen, maar helaas.... : al bij al vond ik zelfs dat de tocht té weinig uit de regio gehaald heeft.
JefPedal, kom anders maar eens mee op woensdag avond om 18:15 (tot 20:30) aan de café Quo Vadis, dan rijden we met een groepje MTB’rs de streek rond. Ja, ook ’s avonds, met forse lampkes en ja ook in de sneeuw, van oktober tot maart ongeveer.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

't is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen

maar 't is natuurlijk spijtig voor de occasionele bezoeker
rony rabijns
Mountainbiker

Post by rony rabijns »

Grand Canyon wrote:... Special thx voor de Dabbers met hun filmpje ...
Graag gedaan.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

sTTevie wrote:'t is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen

Heb jij een .gpx/strava/garminconnect van 'the best of the streek' van ong. 40/50 km?
Jeenyus
Mountainbiker

Post by Jeenyus »

GPS bestandje beschikbaar van de rit?
rony rabijns
Mountainbiker

Post by rony rabijns »

De GPS-track van Dabber Dennis :
op te vragen via onze website: http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by rony rabijns on Mon 21 Oct 2013 20:33, edited 1 time in total.
sTTevie
Mountainbiker

Post by sTTevie »

Kraura wrote:
sTTevie wrote:'t is al 1000x herhaald maar 't is zo dat 't jaar na jaar moeilijker & moeilijker wordt ... als je alles uit de streek wilt halen moet je gewoon local rides doen

Heb jij een .gpx/strava/garminconnect van 'the best of the streek' van ong. 40/50 km?
ik heb je 'n berichtje gestuurd
Restyle
Mountainbiker

Post by Restyle »

Kan iemand mij de GPX bezorgen zou hem graag narijden.
Bielie
Mountainbiker

Post by Bielie »

Hoi, dit is de gpx van mijn tocht met de Garmin die ik gisteren heb gereden in en rond Zonhoven.
Probeer het eens uit of de link het doet.
Bovenaan kan je dan het gpx-bestand naar je toestel kopiëren / exporteren.

Link verwijderd, aangegeven zoals verder op. ( kijk-vinken)
Last edited by Bielie on Tue 22 Oct 2013 10:30, edited 1 time in total.
Post Reply