hoe lang blijven de 38 km en de 55 km samen?
grt,
bip bip
Zo 20/10/2013 Overijse :: 24e Dwars d/h Zoniënwoud
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Re: Zo 20/10/2013 Overijse :: 24e Dwars d/h Zoniënwoud
Post by El Toro Cycling Club HB »
El Toro Cycling Club Breda
Graag een update over de conditie van het parcours, wat ik begrepen heb is dat er in het zonienwoud veel over grit-paden gereden wordt, dat kan dus veel regen hebben, maar misschien valt er helemaal niet zo veel regen, toch graag die update aub.
Met sportieve groet,
El Toro[/quote]
het parcour kan inderdaad wa neerslag verdragen. morgeavond kan ik u een eerlijk antwoord geven. dan gaan we sommige stukken al bepijlen. baggeren gaat het sowiezo niet worden.
vuil zal uwne fiets wel worde , da weet ik nu al
grt[/quote]
Da'k meine fiets zal moete kuisen. tja, 't is herfst, de bladeren vallen en de fietsen worden vuil, maar allez, de temperatuur is oké en de eventuele druppels zullen mij niet thuis houden, de avond is nog jong, maar uhh, toch graag een up-date over het parcours,
met sportieve groet,
El Toro[/quote]
voila de pijlen hangen. gekund er overal goed door. bij de eerste singeltrack zal het afhangen wie er voor u rijd, als ge der zelf wel opgeraakt natuurlijk
. er zijn maar een paar stroken die iets moeilijker lopen, maar al bij al valt het goed mee. hopelijk tot merge.
grt[/quote]
El Toro Cycling Club Breda,
Zal met alle plezier morgen de pijlen volgen en u op de hoogte brengen wat ik er van vond,
(kan alleen maar veel goeds zijn), hetzij in levende lijve in Overijse, mocht ik u morgen tegen het lijf lopen aldaar, hetzij via het forum.
Ik laat wat van me horen,
met sportieve groet,
El Toro
Graag een update over de conditie van het parcours, wat ik begrepen heb is dat er in het zonienwoud veel over grit-paden gereden wordt, dat kan dus veel regen hebben, maar misschien valt er helemaal niet zo veel regen, toch graag die update aub.
Met sportieve groet,
El Toro[/quote]
het parcour kan inderdaad wa neerslag verdragen. morgeavond kan ik u een eerlijk antwoord geven. dan gaan we sommige stukken al bepijlen. baggeren gaat het sowiezo niet worden.
vuil zal uwne fiets wel worde , da weet ik nu al
grt[/quote]
Da'k meine fiets zal moete kuisen. tja, 't is herfst, de bladeren vallen en de fietsen worden vuil, maar allez, de temperatuur is oké en de eventuele druppels zullen mij niet thuis houden, de avond is nog jong, maar uhh, toch graag een up-date over het parcours,
met sportieve groet,
El Toro[/quote]
voila de pijlen hangen. gekund er overal goed door. bij de eerste singeltrack zal het afhangen wie er voor u rijd, als ge der zelf wel opgeraakt natuurlijk
grt[/quote]
El Toro Cycling Club Breda,
Zal met alle plezier morgen de pijlen volgen en u op de hoogte brengen wat ik er van vond,
(kan alleen maar veel goeds zijn), hetzij in levende lijve in Overijse, mocht ik u morgen tegen het lijf lopen aldaar, hetzij via het forum.
Ik laat wat van me horen,
met sportieve groet,
El Toro
- vtteddy
- Mountainbiker
We hebben al een deel van de 55 en 68km verkend met 3bikers . Het is goed doenbaar . Overal goed doorgeraakt.
Juist één minpunt ( ze gaan het nog vandaag oplossen) In de clos du rouge cloitres heeft iemand zijn haag bij ge snoeid . En alles laten liggen op het pad met als gevolg 5 platte banden van de 6 door doorns. Ik hoop dat dat probleempje tegen morgen opgelost is . Dus deze namiddag kunnen we banden plakken als we morgen willen meerijden. Tot morgen.
Juist één minpunt ( ze gaan het nog vandaag oplossen) In de clos du rouge cloitres heeft iemand zijn haag bij ge snoeid . En alles laten liggen op het pad met als gevolg 5 platte banden van de 6 door doorns. Ik hoop dat dat probleempje tegen morgen opgelost is . Dus deze namiddag kunnen we banden plakken als we morgen willen meerijden. Tot morgen.
-
jerre 1984
- Mountainbiker
Post by jerre 1984 »
hemme dees week al 2keer gaan opkuisen. met de verkenning dezelfde problemen gehadvtteddy wrote:We hebben al een deel van de 55 en 68km verkend met 3bikers . Het is goed doenbaar . Overal goed doorgeraakt.
zulle morgevroeg nog iemand opsturen.
bedankt vo de melding.
-
jerre 1984
- Mountainbiker
Post by jerre 1984 »
bip bip wrote:hoe lang blijven de 38 km en de 55 km samen?
grt,
bip bip
na 18km is er de splitsing voor de 38 en 55km. na de splitsing doet de 55km een lus van ongeveer21km. daarna komen de 38 en 55km samen binnen.
grt
Ik zie dat de tocht langs of dichtbij St-Genesius Rode passeert. Wij vertrekken uit Beersel en omdat we liever fietsen dan met de auto rijden, hadden we graag daar ingepikt. Kunnen we eventueel aan een bevoorrading betalen?
Voor de zoveelste keer hier gestart: leuke afwisselende tocht, alles zat erin en de ravito's waren ook ok
Wel een paar keer getwijfeld waarheen en ne keer goe misreden, dus volgende keer wa meer pijltjes hanhen
De douches waren ok maar zet daar aub in de toekomst een paar stoelen
een dikke pluim voor de vele seingevers
tot de volgende editie
Wel een paar keer getwijfeld waarheen en ne keer goe misreden, dus volgende keer wa meer pijltjes hanhen
De douches waren ok maar zet daar aub in de toekomst een paar stoelen
een dikke pluim voor de vele seingevers
tot de volgende editie
Last edited by de ware on Sun 20 Oct 2013 23:33, edited 1 time in total.
Amai dat was 1e van de zwaarste tochten dit jaar
allee voor mij toch
bevoorrading en de pijltjes
dik in orde, juist amai , wij gingen voor de 55, maar we hadden er toch 60 binnen,en bij die laatste 5, heb ik alles nog moeten geven ze
tot volgend jaar