Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Transalp
Mountainbiker

Re: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Post by Transalp »

Yakari heeft problemen met zijn computer en kan niet op het forum, daarom even assisteren. :-)

Er zijn een tweetal slechte stroken uitgehaald en daardoor is het parkoer nu overal goed berijdbaar. Naar het einde toe is er wel nog een behoorlijk pittige strook, het stuk tussen Bulskampveld en Oostkamp van 4,5 km mede aangelegd door de boswachter. Dus spaar wat krachten.

Aan iedereen : tot morgen en geniet van jullie tocht!
stephano
Mountainbiker

Post by stephano »

T'zal deze worden morgen.
Neoray
Mountainbiker

Post by Neoray »

Om 8u30 gestart aan De Valkaert voor de 45km, want morgen nog 10km lopen door Brugge #-o

Vlotte inschrijvingen en bewaakte fietsenstalling! Het parcours lag er veel beter bij dan ik gedacht had. Eigenlijk nergens zware modder gehad en overal goed kunnen doorrijden. :bounce: :bounce:

Bevoorrading was top, met een lekker stukje broodpudding! Jum!

Bedankt voor de leuke voormiddag!

Jeroen
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

De 45 gereden, mooie tocht veel offroad, goede bepijling. De stop was mooi verzorgd net als de bewaakte fietsenstalling.
Ook het weer was ideaal, goed voor een leuke voormiddag mtb plezier!
missie
Mountainbiker

Post by missie »

De 45 km gereden met de crosser. Het parcours lag er inderdaad verrassend goed bij. Alleen:

- Heb ik slechts weet van 1 bevoorrading, heb ik 1 gemist dan ?
- Kan ik me dat MTB parcours van 4,5 km lang niet herinneren, waar lag dat juist ?

Anders wel een verzorgde organisatie met leuke passages.
Sully
Mountainbiker

Post by Sully »

De Duivelshonden waren met een hele meute afgezakt. We hebben kunnen genieten van een zeer vlot parcours, perfecte bevoorradingen, een heerlijke najaarszon, stevige afspuit, streng bewaakte fietsstalling en super lekkere Duvels ;-)
Bedankt aan de organisatie. =D> =D> =D>

17/11 nodigen wij uit : TT Damse Duivelshond 3.0 http://www.facebook.com/events/480562778708402/?fref=ts
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Mja, hier toch een beetje ontgoocheling :cry:
De inleiding van het forum topic klonk toch beter. De eerste 25km door oneindige dreven, waar men waarschijnlijk een rit van 100km kan uitvinden [-(

Hier ook geen 4km "singletrack/speelparcourke" gezien.

Voor de rest bepijling, bevoorrading en alles er rond, was dik in orde =D>
Moto2
Mountainbiker

Post by Moto2 »

MrTurnersultan wrote:De Duivelshonden waren met een hele meute afgezakt. We hebben kunnen genieten van een zeer vlot parcours, perfecte bevoorradingen, een heerlijke najaarszon, stevige afspuit, streng bewaakte fietsstalling en super lekkere Duvels ;-)

17/11 nodigen wij uit : TT Damse Duivelshond 3.0 http://www.facebook.com/events/480562778708402/?fref=ts
Sultan,
Enkel een kleine bedenking voor de bewaakte fietsenstalling. #-o
Streng idd, maar iedereen kon met een andere fiets buiten wandelen als hij wilde. [-X
Binnen rijden met een oud wrak van MTB, nummer gekregen en zelfde nummer aan mijn fiets gehangen. Daarna een mooie fiets uitzoeken, mijn fietsnummer van mijn wrak nemen en op de mooie fiets hangen en dan met die mooie fiets en mijn nummer buiten wandelen langs de streng bewaakte fietsenstalling. (o)
Geen mens die het zou weten. Ik heb de bewakers dit ook verteld en ze hadden daar nog niet bij stilgestaan dat dit gemakkelijk kon.
G-love
Mountainbiker

wRe: Za 19/10/2013 Oostkamp :: 14e Beverhoutsveldtoertocht

Post by G-love »

Das idd de enige opmerking die ik ook gemaakt heb ivm deze perfect georganiseerde tt.
De enige personen die in de bewaakte zone mogen komen zijn deze van de organisatie!
Heel mooie rit op een verrassend goed berijdbaar parcours! Vooral het laatste stuk van de 56 waren zeer mooi en plezant.
Volgend jaar dus terug op de afspraak! =D> =D> =D>
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

Moto2 wrote:
MrTurnersultan wrote:De Duivelshonden waren met een hele meute afgezakt. We hebben kunnen genieten van een zeer vlot parcours, perfecte bevoorradingen, een heerlijke najaarszon, stevige afspuit, streng bewaakte fietsstalling en super lekkere Duvels ;-)

Sultan,
Enkel een kleine bedenking voor de bewaakte fietsenstalling. #-o
Streng idd, maar iedereen kon met een andere fiets buiten wandelen als hij wilde. [-X
Binnen rijden met een oud wrak van MTB, nummer gekregen en zelfde nummer aan mijn fiets gehangen. Daarna een mooie fiets uitzoeken, mijn fietsnummer van mijn wrak nemen en op de mooie fiets hangen en dan met die mooie fiets en mijn nummer buiten wandelen langs de streng bewaakte fietsenstalling. (o)
Geen mens die het zou weten. Ik heb de bewakers dit ook verteld en ze hadden daar nog niet bij stilgestaan dat dit gemakkelijk kon.
Je kreeg toch 2 nummertjes? Eentje die je moest bijhouden en eentje die je moest afgeven? Als je bv. nummer 1 hebt en je verhangt dit met bijvoorbeeld nummer 5, dan moet je tweede kaartje toch tonen met het nummer 5? Terwijl je toch 2 kaartjes nummer 1 hebt?

Of heb ik het zo mis? :P #-o
Post Reply