Perfecte organisatie en een sfeervolle bevoorrading!
Zo 13/10/2013 Hoogerheide (NL) :: 2e Grensrijders TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rubber-12
- Mountainbiker
Re: Zo 13/10/2013 Hoogerheide (NL) :: 2e Grensrijders TT
Met de modderbanden erop was het prima te doen. Jammer dat mijn SS testrit niet zo best liep, overspringende ketting bij veel kracht zetten. Ik heb wat afgevloekt... Sfeervolle bevoorrading, een paar blikken seingevers en vriendelijke mensen. Jammer dat mijn maten allemaal forfait hadden gegeven, de watjes.
Spijtig voor de organisatie dat het constant regende, maar dit is zowat de mooiste tocht die je in deze streek kan doen. Van het ene speelbos naar het andere met een minimum aan McAdam onder de wielen. Het was inderdaad zeer nat, maar ik heb me super geamuseerd! Chapeau voor al die seingevers en de leuke bevoorrading!
Rond op de grote toer aan 20 gem, het had slechter gekund en we zijn hier en daar nog gekiekt ook denk ik.
Hopelijk hebben de volgende toeren in de buurt iets minder regen, dan wordt het ook daar weer smikken en smullen!
Rond op de grote toer aan 20 gem, het had slechter gekund en we zijn hier en daar nog gekiekt ook denk ik.
Hopelijk hebben de volgende toeren in de buurt iets minder regen, dan wordt het ook daar weer smikken en smullen!
Hetzelfde hier, heb 20 km zonder remmen gereden! Echt alles weg, ijzer op ijzertek-zotic wrote:ik heb me ook goed geamuseerd, maar mijn fiets iets minder :p remblokken weg en derrie wieltjes ook op :D
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
gaat de tocht in ossedrecht van november dit jaar door,kvindt er niks van terug .....kzou graag nog ne keer in deze mooie streek rijden.
Volgende zondag vanuit Kapellen is er ook een TT. Gaat ook vrij veel onverhard zijn. Enkel het laatste stuk terug bevat wel een deel baan (wegens niet veel andere mogelijkheden), maar daar kan je dan nog eens alles uit de kast halenspiermassa wrote:gaat de tocht in ossedrecht van november dit jaar door,kvindt er niks van terug .....kzou graag nog ne keer in deze mooie streek rijden.
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Op 10 november is er een tocht vanuit Ossendrecht. Volgende zondag 20 oktober is er ook een tocht vanuit Wouwse Plantage. Deze valt helaas vaak samen met Kapellen. Een kalender met de toertochten uit de streek vind je hier. De tochten, vooral deze in Nederland, zijn vaak niet terug te vinden in de gewone kalenders. Een aantal jaren geleden gaf ik die zelf allemaal door of in, maar daar kruipt veel tijd in en die heb ik op het ogenblik niet!Vissie2 wrote:Volgende zondag vanuit Kapellen is er ook een TT. Gaat ook vrij veel onverhard zijn. Enkel het laatste stuk terug bevat wel een deel baan (wegens niet veel andere mogelijkheden), maar daar kan je dan nog eens alles uit de kast halenspiermassa wrote:gaat de tocht in ossedrecht van november dit jaar door,kvindt er niks van terug .....kzou graag nog ne keer in deze mooie streek rijden..
Bedankt Strammer Max! 10 november staat genoteerd in mijn agenda...en er zal een zeer serieus alternatief dichter bij huis moeten zijn om niet af te komen.StrammerMax wrote:Op 10 november is er een tocht vanuit Ossendrecht. Volgende zondag 20 oktober is er ook een tocht vanuit Wouwse Plantage. Deze valt helaas vaak samen met Kapellen. Een kalender met de toertochten uit de streek vind je hier. De tochten, vooral deze in Nederland, zijn vaak niet terug te vinden in de gewone kalenders. Een aantal jaren geleden gaf ik die zelf allemaal door of in, maar daar kruipt veel tijd in en die heb ik op het ogenblik niet!Vissie2 wrote:Volgende zondag vanuit Kapellen is er ook een TT. Gaat ook vrij veel onverhard zijn. Enkel het laatste stuk terug bevat wel een deel baan (wegens niet veel andere mogelijkheden), maar daar kan je dan nog eens alles uit de kast halenspiermassa wrote:gaat de tocht in ossedrecht van november dit jaar door,kvindt er niks van terug .....kzou graag nog ne keer in deze mooie streek rijden..
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Deze kan je niet op de kalender hier terugvinden he, nietwaar?
de week erna Kalmthout, voor mij top 5 allertijden van alle ritten die ik in het Vlaamse gedeelte al heb gereden...begin en eind wat asfalt, de rest offroad a volonté
de week erna Kalmthout, voor mij top 5 allertijden van alle ritten die ik in het Vlaamse gedeelte al heb gereden...begin en eind wat asfalt, de rest offroad a volonté