BeMC 2014

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mtbwomen
Mountainbiker

Re: BeMC 2014

Post by mtbwomen »

Aan het twijfelen om terug te gaan slapen en om 6 opnieuw te proberen.
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

ingeschreven :-D
Larwing&
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Post by Larwing& »

Check :)
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

Aanwezig!
Ben ontsettend benieuwd. :bounce:
Butch
Mountainbiker

Post by Butch »

net ingeschreven! Trainen maar, allé, da was ik al aant doen, voort trainen dan :-)
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Ingeschreven geraakt, yes!

Misschien tijd voor wat eerste onthullingen over het parcours?
Gezien de hoogtemeters die opgegeven worden voor de verschillende afstanden, wordt het zwaarder dan vorig jaar. Daardoor ook technischer, veronderstel ik?

De eerste dag 2000 hm's in slechts 55 km, dat wordt zeer stevig. Wel pas start na de middag, dat vind ik iets minder...
mr_headshok
Mountainbiker

Post by mr_headshok »

De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

mr_headshok wrote:De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
Zit de nacht van donderdag op vrijdag dan niet in de hotelformule dit jaar? Wij zijn vorig jaar donderdagavond al aangekomen in La Roche.
Toen hadden we wel geen hotel via de organisatie, nu wel de hotelformule geboekt maar ik dacht dat dit drie nachten was.
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

_anonymus_ wrote:
mr_headshok wrote:De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
Zit de nacht van donderdag op vrijdag dan niet in de hotelformule dit jaar? Wij zijn vorig jaar donderdagavond al aangekomen in La Roche.
Toen hadden we wel geen hotel via de organisatie, nu wel de hotelformule geboekt maar ik dacht dat dit drie nachten was.
Zat met dezelfde vraag en sinds gisteren is de site aangepast. Formule is voor 2 nachten.
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

moet mijn deelname voor 2014 annuleren
iemand geïnteresseerd?
3 dagen wedstrijd, zonder logies
mét licentienummer, MAAR mits bijdrage dagverzekering kan ook iemand zonder licentienummer mijn plaats innemen
graag pb om verder af te spreken
Post Reply