Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rex007
Mountainbiker

Re: Zo 13/10/2013 Lummen :: TT Alert Bikers

Post by Rex007 »

dago wrote:ja ok genen humor dan. hou het serieus hier. nie lachen. :(
Yep, ik had em ook direct hoor Dago :wink: , maja ik ken u dan ook en ge houd dan ook wel van wat droge humor.
Spijtig dat ge niks meer kunt zeggen voor te zwanzen zonder hier onmiddelijk op u nummer gezet te worden.
Wreed rap op tenen getrapt precies....
dus tja ni meer zwanzen ...gene humor :-({|= .
Mischien moeten de admins dat er maar onmiddelijk bijzetten in de regels....
pffff man man man [-(
ES64F4
Mountainbiker

Post by ES64F4 »

Rex007 wrote:
Yep, ik had em ook direct hoor Dago :wink: , maja ik ken u dan ook en ge houd dan ook wel van wat droge humor.
Spijtig dat ge niks meer kunt zeggen voor te zwanzen zonder hier onmiddelijk op u nummer gezet te worden.
pffff man man man [-(

Laat ze maar op uw nummer zetten,gewoon mee lachen. :lol: :lol: :lol:

Wat de tocht betreft,lekker vettig met alles erop en eraan. 8)
It is what it is,suckit up or stay home. :-D
Had de Contis MK2 op gelegd en overal probleemloos door gekomen op de 40km. =D>
jol
Mountainbiker

Post by jol »

Bassie_1985 wrote:
Janske wrote:Het was inderdaad niet een plaske modder maar enorm modder, alhoewel het inderdaad vooral veel water was.

Voor ons de eerste keer in jaren tegenslag met het weer en dus ook ipv de jaarlijkse 1000 deelnemers maar enkele 100 deelnemers.

Des te meer chapeau echter voor die paar honderd mannen en vrouwen!!! die vandaag toch op hunne fiets gesprongen zijn en er voor gezorgd hebben dat wij niet een heel weekend voor niks gewerkt hebben. Evenzeer bedankt aan de mensen die wel naar Lummen wilden komen maar door de slechtste weersomstandigheden die we ons konden voorstellen gepast hebben maar toch met ons inzitten als ik zo de reacties zie.

Hopelijk volgend jaar beter weer en dan zullen we opnieuw voor jullie klaar staan !!!
Ik wou echt komen, maar had echt geen zin om in modder te rijden. Sneeuw kan ik nog mee leven, maar regen/modder is echt niets voor mij ](*,)

Op 26 december organiseert de Basket van Lummen( http://www.mountainbike.be/toertochten/ ... as-tocht-0" onclick="window.open(this.href);return false;) ook een toertocht, dan kan iedereen die het nu te nat of te vettig vonden opnieuw is komen proberen. Is wel een andere club als de onze maar die gebruiken ook ongeveer dezelfde paadjes.
dago
Mountainbiker

Post by dago »

ES64F4 wrote:
Rex007 wrote:
pffff man man man [-(

Laat ze maar op uw nummer zetten,gewoon mee lachen. :lol: :lol: :lol:

Wat de tocht betreft,lekker vettig met alles erop en eraan. 8)
It is what it is,suckit up or stay home. :-D
Had de Contis MK2 op gelegd en overal probleemloos door gekomen op de 40km. =D>

die heb ik ook op liggen se =D>
stijnmtb
Mountainbiker

Post by stijnmtb »

bij mij stond deze tocht al jaren op de to do lijst maar om de een of andere reden kwam er altijd wat tussen. Vastberaden als altijd toch naar Lummen gegaan, tegen 10u was het ergste al meer als voorbij. De vroege rijders zullen het wel zwaarder gehad hebben gezien die mannen doorgaans volledig onder de slijk zaten.

Ik heb slechts 25km gereden, ipv de vooropgestelde 31km. Alleen maar omdat ik niet gemerkt had dat je voor die splitising meteen moest afdalen langs de weg ipv de weg nog even te volgen. Dat is ook mijn enige opmerking naar de organisatie, er waren volgens mij 2x een afslag van 180°. Misschien in de toekomst een markering op de weg zetten?

Voor de rest valt er voor mij helemaal niets op te merken. Ja er was veel modder maar ik ben overal vlot door en over geraakt. Zeker de technische stukjes op het einde kon ik heel erg smaken. Al jaren kom ik voorbij dat klaverblad en zelfs mijn kleine teen wist dat daar moois moest liggen. Bedankt om dat te bevestigen & tot volgend jaar
Post Reply