BeMC 2014
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Re: BeMC 2014
Post by _anonymus_ »
Ingeschreven geraakt, yes!
Misschien tijd voor wat eerste onthullingen over het parcours?
Gezien de hoogtemeters die opgegeven worden voor de verschillende afstanden, wordt het zwaarder dan vorig jaar. Daardoor ook technischer, veronderstel ik?
De eerste dag 2000 hm's in slechts 55 km, dat wordt zeer stevig. Wel pas start na de middag, dat vind ik iets minder...
Misschien tijd voor wat eerste onthullingen over het parcours?
Gezien de hoogtemeters die opgegeven worden voor de verschillende afstanden, wordt het zwaarder dan vorig jaar. Daardoor ook technischer, veronderstel ik?
De eerste dag 2000 hm's in slechts 55 km, dat wordt zeer stevig. Wel pas start na de middag, dat vind ik iets minder...
-
mr_headshok
- Mountainbiker
Post by mr_headshok »
De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Zit de nacht van donderdag op vrijdag dan niet in de hotelformule dit jaar? Wij zijn vorig jaar donderdagavond al aangekomen in La Roche.mr_headshok wrote:De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
Toen hadden we wel geen hotel via de organisatie, nu wel de hotelformule geboekt maar ik dacht dat dit drie nachten was.
-
jelle_be
- Mountainbiker
Zat met dezelfde vraag en sinds gisteren is de site aangepast. Formule is voor 2 nachten._anonymus_ wrote:Zit de nacht van donderdag op vrijdag dan niet in de hotelformule dit jaar? Wij zijn vorig jaar donderdagavond al aangekomen in La Roche.mr_headshok wrote:De start van de eerste etappe is idd na de middag. Dit om iedereen de kans te geven om zich rustig te kunnen installeren in het hotel en eventueel nog wat op te warmen, in plaats van s'morgens vroeg gestresst in La Roche toe te komen en meteen op de fiets te moeten springen.
Toen hadden we wel geen hotel via de organisatie, nu wel de hotelformule geboekt maar ik dacht dat dit drie nachten was.
-
bostrippertje
- Mountainbiker
Post by bostrippertje »
moet mijn deelname voor 2014 annuleren
iemand geïnteresseerd?
3 dagen wedstrijd, zonder logies
mét licentienummer, MAAR mits bijdrage dagverzekering kan ook iemand zonder licentienummer mijn plaats innemen
graag pb om verder af te spreken
iemand geïnteresseerd?
3 dagen wedstrijd, zonder logies
mét licentienummer, MAAR mits bijdrage dagverzekering kan ook iemand zonder licentienummer mijn plaats innemen
graag pb om verder af te spreken