LTS zijn de Aluminium versie's zoals Tamara hier ook beaamd
Dus Wildnr1 ...zonder te weten mag je jezelf de gelukkige eigenaar van een STS frame noemen
You lucky bugger
De orginele stickers bij een thermoplastic GT zijn STS jaja STS en geen LTS want dan heb je een alu versie.wildnr1 wrote:ahum,mijne maat verkoopt die Thermoplastic nieuwe kader 18.5" voor 150 €
en deze is volgens hem een STS, hij moet er eerst naar kijken om zeker te zijn.
Ik heb mijn alu LTS veel meer betaald. als het geen 18.5 " was had je niet de kans hem te kopen![]()
De Thermoplastic LTS (jaja) die houd hij uit nostalgie, omdat dat zijn eerste downhill kader was.
En het zijn de originele stikkers nog hé tamara_a
Knap gemaaktwildnr1 wrote:Beste Rex007: dat remsysteem kan je nog niet gezien hebben.
Het is mijn eigen specialiteit of ontdekking (uitvinding)
nadeel is: als je aan het drinken bent van de drinkbus en je moet remmen....![]()
maar het voordeel is oooooh zo groot:
het heeft het ideale samenspel van voor en achterrem zo dat je het nooit zelf kan combineren met 2 handen. Het stopt als een blok (eigenlijk een spiegel nodig) en je kan bijna niet overkop.
Voor je die remmen aanraakt beter even achter je kijken dus.
En een volledige remhendel lichter ook nog
ik doe dit ook met de betere v-brakes, werkt hetzelfde
Is het dan niet zo simpel? Ik kan mij inbeelden dat een langere leiding een andere druk zet dan een korte (zo voelde het vroeger toch), maar veel meer kan het niet zijn?!wildnr1 wrote:toch kan dat er perfekt mee
en u ziet het wel direkt heel simpel ook