fiets poets dienst
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- hondahornet
- Mountainbiker
- duiveltje75
- Mountainbiker
Post by duiveltje75 »
dat gaat aanschuiven worden bij de poetsdienst op een TTiddi wrote:terug on topic: This is how it should be done:
http://www.youtube.com/watch?v=LDpaHRqaYBA
hoop alleen dat ze hem daarna niet in dat zwembad dompelen om af te spoelen
-
kristoffervansaet
- Mountainbiker
Re: fiets poets dienst
Post by kristoffervansaet »
Wij hebben het over dit onderwerp na de TT vann vandaag gehad. Ik (en veel van mijn fietsmaten) zou wel de juiste prijs willen betalen als er in de buurt iemand was die dezg service verleende. Poetsen, alles nakijken en fiets in ordg zetten tegen de volgende week. Vind het ook raar dat zoiets niet bestaat. Als iemand een adres weet.. 
Bestaat wel. Al enkele tochten gereden waarbij er iemand voor een klein bedrag de fiets volledig poetst en insmeert. Maar je moet het maar willen. Aan mijn fiets komen ze niet. Ik steek liever zelf een 15 min in het schoonmaken/ smeren van mijn fiets.
-
kristoffervansaet
- Mountainbiker
Post by kristoffervansaet »
Ik krijg de mijne op 15 min niet perfect gekuist na een zware rit ze...
Wat wil je allemaal doen dan na iedere rit? Gewoon afspoelen, eventueel met een sponsje erover. Ketting afspoelen en je tandwielen met een borstel. Droogmaken en alles even smeren.
Vervolgens iedere maand het iets grotere werk zoals open gooien van diverse lagers om wat vet erin te doen.
Vervolgens iedere maand het iets grotere werk zoals open gooien van diverse lagers om wat vet erin te doen.
-
Strijkijzerke
- Mountainbiker
Post by Strijkijzerke »
voor een adres ken ik mss iemand in mijn buurt (Beerse bij turnhout)
voor meer info stuur je maar een pb'ke
voor meer info stuur je maar een pb'ke