Vrijdag 11/10/2013 Spetter Avondrit
25-35km vanaf 18u30 tot 21u00
Startplaats: kampstraat 11a Staden
Fietsverhuur Tilo Martin 051/780490 douches en fietsafspuitplaats
Zondag 13/10/2013 Spetter toertocht
25-35-48-65km vanaf 7u30 tot 10u30 (65km tot 10u)
Startplaats: kampstraat 11a Staden
Fietsverhuur Tilo Martin 051/780490 douches en fietsafspuitplaats
Parcours met veel off road!
despettersmtb@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vr 11/10/2013 Staden :: Nightbike :: De Spetters Nachtrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spetteraere
- Mountainbiker
Re: Vr 11/10/2013 Staden :: Nightbike :: De Spetters Nachtri
Als het weer het een beetje toelaat dan komen we naar jaarlijkse traditie hier aan de start aan de vijfwegen!!
Steeds een tof en leuk ritje en dit jaar wordt het onze eerste nightride van het seizoen.......
Laat ons hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn.....

Steeds een tof en leuk ritje en dit jaar wordt het onze eerste nightride van het seizoen.......
Laat ons hopen dat de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn.....
- Wimputje
- Mountainbiker
ik denk dat de naam "de spetters" deze keer wel zal kloppen
normaal zullen we er ook bij zijn, de eerste mountainbike-rit na operatie van verbrijzelt sleutelbeen direct een nachtrit in zware modderige omstandigheden... de max!
normaal zullen we er ook bij zijn, de eerste mountainbike-rit na operatie van verbrijzelt sleutelbeen direct een nachtrit in zware modderige omstandigheden... de max!
Gisteren de 37km gedaan. Het parcours lag er bij bepaalde momenten zeer modderig bij, tijdens de rit heeft het dan bijna constant geregend. Er waren enkele technische stukken die er moeilijk bij lagen (keuneleute, houthulst bos). Heb me geamuseerd maar was toch blij toen ik aankwam
De bepijling, bevoorrading, afspuitstand,... vond ik goed.
De bepijling, bevoorrading, afspuitstand,... vond ik goed.
- Astratommy
- Mountainbiker
Post by Astratommy »
Gisteravond om 19 u30 vertrokken samen met Med26 en Manza van de Erika's Baaikers. Ingepikt op het parcours aan Houthulst Bos. In de Vijfwegen aangekomen ons gaan inschrijven en vertrokken voor de 37 km (Manza had zich de hele week mentaal voorbereid op een modderrit dus moest het de moeite zijn). Amper een strook verder stond Manza aan de kant met een klapband die niet te herstellen viel. Samen met Med26 verder gereden. Hier en daar wat glibberen en glijden maar konden toch nog een goed tempo aanhouden gezien de omstandigheden. In lange strook in Madonna de bril moeten afzetten (volledig aangedampt) en daarbij het inzetbrilletje op sterkte verloren. In het wiel van Med26 de tocht verder gezet zonder bril maar na de bevoorrading besloten er een punt achter te zetten en naar de start terug te keren. Vlug de fietsen afgespoten en na een drankje te nuttigen naar huis gebold met een goede 30 km op de teller.
Bedankt aan de spetters voor de organisatie (goede rijsttaart!)
Bedankt aan de spetters voor de organisatie (goede rijsttaart!)