[modderhator: effe die schreeuwerige hoofdletters verwijderd
Bikepartner Westkust gezocht
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Bikepartner Westkust gezocht
Ik ben op zoek naar een bikepartner om 's avonds tijdens de week te trainen in de omgeving van de Westkust. Iemand interesse?
]
Ik ben van Nieuwpoort.
's Avonds gaan trainen? Ik rij niet zo graag in het donker.
Ik rij op donderdagnamiddag, en ga meestal op zondag, maar ook soms op zaterdag, naar toertochten.
Ben je lid van Neverest? Die rijden ook regelmatig samen een toerke. Maar ze gaan wel snel hoor.
@Terre: waar woon jij ergens in Nieuwpoort?
ikke in de Pemenhoek
Guido
's Avonds gaan trainen? Ik rij niet zo graag in het donker.
Ik rij op donderdagnamiddag, en ga meestal op zondag, maar ook soms op zaterdag, naar toertochten.
Ben je lid van Neverest? Die rijden ook regelmatig samen een toerke. Maar ze gaan wel snel hoor.
@Terre: waar woon jij ergens in Nieuwpoort?
ikke in de Pemenhoek
Guido
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Hallo Stibo,
Als je eens aan de kust ben, rij gerust eens met Choufkes uit Middelkerke we vertrekken iedere zondagochtend om 9.00 uur aan de sporthal van Middelkerke.
We rijden door de duinen richting Raversijde dan keren we terug richting Nieuwpoort om dan terug te rijden naar Middelkerke ( ongeveer 40 km)
groeten en kom eens af
Als je eens aan de kust ben, rij gerust eens met Choufkes uit Middelkerke we vertrekken iedere zondagochtend om 9.00 uur aan de sporthal van Middelkerke.
We rijden door de duinen richting Raversijde dan keren we terug richting Nieuwpoort om dan terug te rijden naar Middelkerke ( ongeveer 40 km)
groeten en kom eens af