strava

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Wim De Vocht
Mountainbiker

Re: strava

Post by Wim De Vocht »

Misschien voor velen ook een handige tool =
https://tapiriik.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wisselt voor 2 usd per jaar gevens uit tussen RunKeeper, Strava, Garmin Connect, Dropbox, ...
Wat je in de ene upload/registreerd wordt automatisch naar de andere applicaties ge-upload en dit verschillende malen per dag.

Ik ben er alvast heel tevreden over
:-D

Wim
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Wim De Vocht wrote:Misschien voor velen ook een handige tool =

Wisselt voor 2 usd per jaar gevens uit tussen RunKeeper, Strava, Garmin Connect, Dropbox, ...
Wat je in de ene upload/registreerd wordt automatisch naar de andere applicaties ge-upload en dit verschillende malen per dag.

Wim
GarminSync doet dit gratis (gebruik het ook al een tijdje ...)

http://www.copymysports.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Op mijn Samsung Galaxy Gio heb ik Strava staan.

Nu geeft mijn telefoon echter constant aan dat het geheugen vol zit.

Als ik de data op mijn GSM wis, blijven al mijn ritgegevens op mijn strava account dan nog staan??
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Pashley 24Mhz wrote: Als ik de data op mijn GSM wis, blijven al mijn ritgegevens op mijn strava account dan nog staan??
Ja
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

uncle sam wrote:eff een forum mtb.be club aangemaakt :-)
http://app.strava.com/labs/clubs/34100" onclick="window.open(this.href);return false;

_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Wim De Vocht wrote:Misschien voor velen ook een handige tool =

Wim
Ik gebruik dat nu ook en ben er op het eerste zicht wel tevreden van.
Ik laad eerst op in Garmin Connect en dan zet het programma dat over naar Strava. Op die manier wordt de naam van de rit mee gekopieerd, want dat werkt niet als je eerst in Strava uploadt en dan synct naar Garmin Connect.

Er is echter een vervelend probleem: de hoogtemeters die Garmin Connect uit leest kloppen steeds zo goed als perfect met de hoogtemeters die de gps aangaf tijdens het rijden. Ook Strava las deze steeds goed uit als ik rechtstreeks naar Strava uploadde.
Als ik Strava nu syncroniseer met Garmin Connect, geeft Strava steeds veel te weinig hoogtemeters aan. Hoe komt dit?

Vroeger had je in Strava zo'n 'correct elevation' functie bij de hoogtemeters, maar dat is blijkbaar verdwenen nu. Was nochtans handig: dan berekende Strava de hoogtemeters opnieuw aan de hand van het terrein.
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Zit Elevation correction nu niet onder Premium?
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

R1ALAIN wrote:Zit Elevation correction nu niet onder Premium?
Nope, want ik heb Premium.
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

_anonymus_ wrote:....Vroeger had je in Strava zo'n 'correct elevation' functie bij de hoogtemeters, maar dat is blijkbaar verdwenen nu. Was nochtans handig: dan berekende Strava de hoogtemeters opnieuw aan de hand van het terrein.
vreemd, nochtans is deze functie nog steeds actief als je met de cursor er naar toe gaat : onder de hoogtemeters staat er elevation met een vraagteken ernaast...dus... :wink:
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

blubberduck wrote:
_anonymus_ wrote:....Vroeger had je in Strava zo'n 'correct elevation' functie bij de hoogtemeters, maar dat is blijkbaar verdwenen nu. Was nochtans handig: dan berekende Strava de hoogtemeters opnieuw aan de hand van het terrein.
vreemd, nochtans is deze functie nog steeds actief als je met de cursor er naar toe gaat : onder de hoogtemeters staat er elevation met een vraagteken ernaast...dus... :wink:
Hmm, interessant.
Die 'correct elevation' functie werkt enkel bij ritten die ik rechtstreeks in Strava upload.
Bij mijn oudere ritten kan ik ze wel selecteren.
Maar bij de ritten die gesynchroniseerd zijn vanuit Garmin Connect naar Strava werkt dit niet.
Post Reply