Heb jij ervaring met een fietsenmaker in het Mechelse? Meer bepaald in Mechelen-Zuid (Tervuursesteenweg / Hofstade)? Ik hoor het graag, want ik ben op zoek naar een goede fietsenmaker voor de grotere klussen op mijn MTB en je zou mij hier goed mee kunnen helpen
fietsenmaker Mechelen
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
Kenno
- Mountainbiker
- Location: Cube Analog met RockShox SID en XT remmen en een Trek X500
fietsenmaker Mechelen
Hallo,
Heb jij ervaring met een fietsenmaker in het Mechelse? Meer bepaald in Mechelen-Zuid (Tervuursesteenweg / Hofstade)? Ik hoor het graag, want ik ben op zoek naar een goede fietsenmaker voor de grotere klussen op mijn MTB en je zou mij hier goed mee kunnen helpen
Re: fietsenmaker Mechelen
Den deze is in Hofstade http://www.dynamic-wheels.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb er wel mijne fiets nog niet binnengedaan
Dus deze heeft nog het voordeel van
Ik weet ondertussen wel waar ik hem niet meer zou binnendoen
Dus heb ik het meetste zelf geleerd en zoals de Roger zou zeggen alles wat je zelf ........
Dus deze heeft nog het voordeel van
Ik weet ondertussen wel waar ik hem niet meer zou binnendoen
Dus heb ik het meetste zelf geleerd en zoals de Roger zou zeggen alles wat je zelf ........
hetzelfde hier, ik weet wel waar ik mijn fiets niet meer zou binnendoen! Al is dit wel regio mechelen-noordStokke wrote:Den deze is in Hofstade http://www.dynamic-wheels.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus deze heeft nog het voordeel van![]()
Ik weet ondertussen wel waar ik hem niet meer zou binnendoen![]()
mijn van nicholas frame gekocht bij http://www.deewee-bikes.be" onclick="window.open(this.href);return false;
zeer tevreden van service en zag er mij wel een goede fietsmaker uit.
maar, wat je zelf doet, doe je beter. OF je begrijpt wat je fout doet ;-)
zeer tevreden van service en zag er mij wel een goede fietsmaker uit.
maar, wat je zelf doet, doe je beter. OF je begrijpt wat je fout doet ;-)
-
Woestijnvalk
- Mountainbiker
Post by Woestijnvalk »
Ik herinner me een topic over Dynamic Wheels Hofstade, een jaar of drie geleden dat door -het forumbeheer werd verwijderd (op verzoek van de winkel?). (Het topic werd wel gepubliceerd op Wielertoerist.be)
Het handelde toen over een mechanieker van Dynamic Wheels die een stuk van een carbonnen zadelbuis had afgezaagd om zo grip te krijgen op een afgebroken zadelpen.
.
Alsof dit nog niet genoeg was nam Dynamic Wheels de verantwoordelijkheid hiervoor niet op zich en stuurde de eigenaar door naar de dealer. De dealer oordeelde natuurlijk dat zij niet verantwoordelijk waren voor zo'n onprofessionele aanpak.
Wie krijgt het nu in zijn hoofd om een stuk uit een carbon fiets te gaan zagen???
Ik zou toch maar twee keer nadenken vooraleer daar een fiets binnen te doen.
Het handelde toen over een mechanieker van Dynamic Wheels die een stuk van een carbonnen zadelbuis had afgezaagd om zo grip te krijgen op een afgebroken zadelpen.
Alsof dit nog niet genoeg was nam Dynamic Wheels de verantwoordelijkheid hiervoor niet op zich en stuurde de eigenaar door naar de dealer. De dealer oordeelde natuurlijk dat zij niet verantwoordelijk waren voor zo'n onprofessionele aanpak.
Wie krijgt het nu in zijn hoofd om een stuk uit een carbon fiets te gaan zagen???
Ik zou toch maar twee keer nadenken vooraleer daar een fiets binnen te doen.