Ik heb nooit beweerd een oplossing tegen spam te hebben. Maar als iedereen voort doet zoals gij, dan gaat het de verkeerde kant uit. De dingen die midas daar zegt, zijn WEL goede argumenten.
En haal der nu nog maar wat irrelevante dingen bij zoals het wel of niet dragen van een helm...
Edit: Hihi en haha tellen niet als argument.
Zin / Onzin van een nick
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
- phille
- Mountainbiker
Vertel me eens voortdoen zoals ik ? Wat doe ik verkeerd, ik wijs gewoon de mensen erop dat een email adres hidden zetten je nergens brengt, dat spam argument dat is het enigste dat je kan aanhalen en om eerlijk te zijn het enigste, en dan nog trek ik het in twijfel. Je hidden zetten en dan janken zoals gij doet en ni durven tonen wie ge bent das wa aan de laffe kant. Bleiten kun je dat heb je ondertussen al bewezen
als we elkaar eens tegenkomen dan zullen we het er eens over hebben eens zien of je dan nog zo plat bent van hier te brullen (nog es aup'ke lezen)
Als jij zegt dat midas intelligent is dan moet je me eens zeggen waar de intelligentie verborgen zit als je geen helm draagt ? Tuurlijk heeft da nix te maken met deze topic, maar wel met uw zogezegde intelligentie die JIJ hebt aangehaald neen
En als onze midas zegt dat het internet van hem is (ah ja ZIJN werkterrein) dan ben ik hem nog ni tegen gekomen zenne, is de wereld dan toch niet zo klein als we soms denken ?
Allez ben benieuwd waar ge nu mee gaat smijten, smijt wel nekeer raak he
Als jij zegt dat midas intelligent is dan moet je me eens zeggen waar de intelligentie verborgen zit als je geen helm draagt ? Tuurlijk heeft da nix te maken met deze topic, maar wel met uw zogezegde intelligentie die JIJ hebt aangehaald neen
En als onze midas zegt dat het internet van hem is (ah ja ZIJN werkterrein) dan ben ik hem nog ni tegen gekomen zenne, is de wereld dan toch niet zo klein als we soms denken ?
Allez ben benieuwd waar ge nu mee gaat smijten, smijt wel nekeer raak he
- phille
- Mountainbiker
pssst flamen doe je niet
ik maak me niet druk
idd het is hun zaak
ik zeg alleen maar dat het LAF is in mijn ogen, mag ik dat
en als ik zeg dat het laf is dan begint iedereen te janken, dus je bevestigd mijn vermoeden
Weet je wat de beste manier is ?
NIET reageren dan kan ik allen maar in stilte wegkwijnen
Maar tis mij hier al aardig gelukt met deze nick dingen
en toegegeven ik trek het soms tot in het uiterste belachelijke, maar jullie laten je stuk voor stuk vangen
En met uw onderschrift zal ik maar geen rekening houden
ik maak me niet druk
idd het is hun zaak
en als ik zeg dat het laf is dan begint iedereen te janken, dus je bevestigd mijn vermoeden
en toegegeven ik trek het soms tot in het uiterste belachelijke, maar jullie laten je stuk voor stuk vangen
- scelter
- Mountainbiker
Als bepaalde mensen daar zaken mee hebben zal ik me wel kenbaar maken. Bv voor een afspraakje om te mtb'n. Maar daar gaat het hier zelfs niet om. Het gaat hier om het wel of niet publiceren van een emailadres. En dat doe ik niet, omwille van spamredenen. Hele goede reden vond ik, en midas blijkbaar ook.
Gij beweert dat het zorgvuldig omgaan met mailadressen u nergens brengt, en het geen spam zal voorkomen. En DAT noem ik onzin.
Als ik zeg dat ik midas zijn argumenten goed vind, dan heeft dat NIETS te maken met het al dan niet dragen van een helm. Maar dan gaat het enkel om zijn ideeën omtrend het publiceren van emailadressen en het weren van spam.
Als we mekaar tegenkomen zal ik niet brullen. Net zoals ik hier niet brul, of jank, of om het even wat. Ik zal u enkel ne dikke dwaas noemen, zolang ge zulke zever de wereld in blijft sturen.
Gij beweert dat het zorgvuldig omgaan met mailadressen u nergens brengt, en het geen spam zal voorkomen. En DAT noem ik onzin.
Als ik zeg dat ik midas zijn argumenten goed vind, dan heeft dat NIETS te maken met het al dan niet dragen van een helm. Maar dan gaat het enkel om zijn ideeën omtrend het publiceren van emailadressen en het weren van spam.
Als we mekaar tegenkomen zal ik niet brullen. Net zoals ik hier niet brul, of jank, of om het even wat. Ik zal u enkel ne dikke dwaas noemen, zolang ge zulke zever de wereld in blijft sturen.
-
Guest
Post by Guest »
1 - Gij hebt idd geen zaken met andermans bezigheden.phille wrote:pssst flamen doe je niet![]()
ik maak me niet druk
idd het is hun zaak
2 - Omdat iemand ervoor kiest om zijn mail adres privé te houden maakt hem dat nog geen lafaard.
3 - GET A LIFE.
4 - Zoals ge hier bezig zijt komt ge bij mij over als ene behoorlijke Eikel ( ik mag da toch zeggen hé, want gij moogt blijkbaar ook mensen hier voor alles uitmaken omdat ze neen andere mening hebben dan u).
5 - Dit is de eerste e nlaatste keer dat ik op zo een wijze op een topic reageer en eigenlijk vind ik deze ook overbodig zolang er niet op een constructieve manier wordt gediscusseerd.
Ik gebruik trouwens wel mijne eigen naam als nick omdat ik niet creatief genoeg ben om een alias te bedenken.
- phille
- Mountainbiker
maurice, da ge mij nen eikel vind daar kan ik idd inkomen, kmoet nu wel zeggen dak me van mijnen beste kant dan nog toon

Het gaat over email adressen en ni over nicks, maar kom als je emotioneel bent dan kijk je al snel ergens over, ik begrijp dat wel
Dan, ff fijn opmerken dat je een msn beschikbaar stelt maar geen email ? Tja soms he dan heb ik iets van
En constructief ? Hier ? Als je van int begin niet zegt : aub zinnige praat verkopen dan loopt elke topic den bos in
en als je dan vraagt van zinige praat te verkopen dan zit men direct te koeken over censuur en dergelijke
Misschien moet ik gewoon mijn bakkes houden ?
(euh ik geef hier LETTERLIJK de pap in de mond wees dan slim en SLIK)
Het gaat over email adressen en ni over nicks, maar kom als je emotioneel bent dan kijk je al snel ergens over, ik begrijp dat wel
Dan, ff fijn opmerken dat je een msn beschikbaar stelt maar geen email ? Tja soms he dan heb ik iets van
En constructief ? Hier ? Als je van int begin niet zegt : aub zinnige praat verkopen dan loopt elke topic den bos in
Misschien moet ik gewoon mijn bakkes houden ?
(euh ik geef hier LETTERLIJK de pap in de mond wees dan slim en SLIK)
- phille
- Mountainbiker
Zeg LEES nekeer wat ik poot, SPAM is een reden maar in mijn ogen ben je laf als je het niet doet, mag ik dat denken ? Zeg mij eens wie allemaal zijn spam is de hoogte ingegaan door zijn email hier zichtbaar te maken ?scelter wrote:Als bepaalde mensen daar zaken mee hebben zal ik me wel kenbaar maken. Bv voor een afspraakje om te mtb'n. Maar daar gaat het hier zelfs niet om. Het gaat hier om het wel of niet publiceren van een emailadres. En dat doe ik niet, omwille van spamredenen. Hele goede reden vond ik, en midas blijkbaar ook.
En kun je ook eens zeggen wat bachwan midas al heeft verwezenlijkt ? Misschien kan ik er ook respect voor hebben, alvast heeft hij niets zichtbaar verwezenlijkt, ik heb toch niets gezien, of ben ik zo blind als een mol ?
ja zie eens naar maurice, msn bekend maken en email ni ???scelter wrote: Gij beweert dat het zorgvuldig omgaan met mailadressen u nergens brengt, en het geen spam zal voorkomen. En DAT noem ik onzin.
JIJ kan dat misschien wel doen, maar dit forum is niet de enigste plaats waar mensen zich vertoefen.
meervoud zelfs ?scelter wrote:Als ik zeg dat ik midas zijn argumenten
allez ge durft tenminste uitkomen voor een mening, tenigste probleem is dat ik nooit ga weten WIE ge zijt, GET THE POINT ?scelter wrote:goed vind, dan heeft dat NIETS te maken met het al dan niet dragen van een helm. Maar dan gaat het enkel om zijn ideeën omtrend het publiceren van emailadressen en het weren van spam.
EN geen helm dragen is dom en gij zegt dat die gast intelligent is
- scelter
- Mountainbiker
Allerlaatste keer dat ik het zeg. Ik noem zijn argumenten omtrend spam intelligent. Alles daarbuiten verzint gij erbij. Ik ga stoppen met discusiëren in deze topic. Iemand moet zijn verstand gebruiken.. en de kans dat er nog iets zinvols van uwe kant komt, lijkt me nihil.Nog nooit zoveel intelligente praat (midas)