Zeer mooi parcours, één van de bosrijkste VTT's van O-Vla.
De spoorweg was inderdaad verschrikkelijk maar ik vermoed dat dit maar een tijdelijk fenomeen zal zijn... men heeft de bilden verwijderd, misschien wordt het een fietspad?
Ander minpuntje waren de slecht zichtbare pijltjes, we hebben ons nooit mis reden maar zagen ze soms te laat....
Za 05/10/2013 Moerbeke Waas :: Pereboomse Veldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
TAF RAPIDO
- Mountainbiker
Re: Za 05/10/2013 Moerbeke Waas :: Pereboomse Veldtoertocht
Post by TAF RAPIDO »
De verplaatsing naar oostvlaanderen was zeker dé moeite waard alleen zoals al aangegeven de pijltjes waren niet zo duidelijk.
Volgend jaar zeker terug van de partij.
Ciao TAF
Volgend jaar zeker terug van de partij.
Ciao TAF
Re: Za 05/10/2013 Moerbeke Waas :: Pereboomse Veldtoertocht
Ben 's morgens om 8 uur gestart voor de 75 km en 't was onmiddellijk een goeie opwarmer langs 't Pereboomsgat
Nadien regelmatig bekende en nieuwe paadjes en wegeltjes gevonden. De passage in 't Kloosterbos begon veelbelovend met een mooie singletrack maar liep al vlug over de grote paden. Jammer maar 't kon de pret niet bederven.
1e bevoorrading was best ok, efkes staan babbelen en dan terug verder. De eerste passage langs de "bietentrein track" kon je nog foefelen met langs de zijkanten te rijden maar het tweede stuk was langer en nu was er geen medelijden. Vond het wel leuk, maar gaf er niet om dat het gedaan was
Dan de passage langs het Heidebos en zo naar de Stekense bossen. Aan de brug in Stekene de 2e stop en ook daar vriendelijk bediend. Drinkbus opgevuld en dan opnieuw weg voor het laatste stuk.
Uiteindelijk na 3 uur 30 terug in Moerbeke terug aanbeland en bij een pannenkoek en een cola nog wa zitten bijbabbelen bij collegabikers. Vond dat de pijltjes wel meevielen, vooral met de gele achtergrond vielen ze tamelijk goed op.
Chapeau aan de organisatie dat ze op zo een grote afstand er zoveel offroad konden uithalen. Is al mijn 5e jaar dat ik hier kom rijden omdat het de enige marathon is in de kalender van de "Ronde v/h Waasland."
1e bevoorrading was best ok, efkes staan babbelen en dan terug verder. De eerste passage langs de "bietentrein track" kon je nog foefelen met langs de zijkanten te rijden maar het tweede stuk was langer en nu was er geen medelijden. Vond het wel leuk, maar gaf er niet om dat het gedaan was
Dan de passage langs het Heidebos en zo naar de Stekense bossen. Aan de brug in Stekene de 2e stop en ook daar vriendelijk bediend. Drinkbus opgevuld en dan opnieuw weg voor het laatste stuk.
Uiteindelijk na 3 uur 30 terug in Moerbeke terug aanbeland en bij een pannenkoek en een cola nog wa zitten bijbabbelen bij collegabikers. Vond dat de pijltjes wel meevielen, vooral met de gele achtergrond vielen ze tamelijk goed op.
Chapeau aan de organisatie dat ze op zo een grote afstand er zoveel offroad konden uithalen. Is al mijn 5e jaar dat ik hier kom rijden omdat het de enige marathon is in de kalender van de "Ronde v/h Waasland."