Het valt me de laatste tijd wel op dat er hard wordt gereden op de toertochten maar van het moment dat het wat meer technisch word of er wat heuveltjes zijn vallen er veel stil met het gevolg dat de rest ook opstropt,jammer want dit is eigenlijk toch 'het echte' MTB werk he...
Zo 06/10/2013 Genk :: 8e Camba Dag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 06/10/2013 Genk :: 8e Camba Dag
Mooie tocht en prima organisatie!!!
Het valt me de laatste tijd wel op dat er hard wordt gereden op de toertochten maar van het moment dat het wat meer technisch word of er wat heuveltjes zijn vallen er veel stil met het gevolg dat de rest ook opstropt,jammer want dit is eigenlijk toch 'het echte' MTB werk he...

- sTTevie
- Mountainbiker
plat als ne pannekoek ...Gke wrote:G-m@n. wrote:Ik denk zelfs nog minder, bij mijn weten is het daar zo plat als ne pannekoek.
- Jaaktrekhaak
- Mountainbiker
Post by Jaaktrekhaak »
Plat als ene met bruine suiker dan?sTTevie wrote:plat als ne pannekoek ...Gke wrote:G-m@n. wrote:Ik denk zelfs nog minder, bij mijn weten is het daar zo plat als ne pannekoek.
sTTevie wrote:plat als ne pannekoek ...Gke wrote:G-m@n. wrote:Ik denk zelfs nog minder, bij mijn weten is het daar zo plat als ne pannekoek.
een molshoopje telt niet hé.
ik had 191hm op 43km. dus heel plat.
zomer tochten bij onze waalse vrienden is de kids toer minstens 500hm....
en de meeste 40km zitten daar rond de 1300hm, en da is goed te doen.
Mooie tocht en goed geamuseerd, zo goed zelfs dat ik hem 2 keer gereden heb 
Proficiat aan de organisatie voor het mooie parcour (want veel medewerking en toelating van Genk krijg je toch niet
)
Proficiat aan de organisatie voor het mooie parcour (want veel medewerking en toelating van Genk krijg je toch niet
Technisch tijdens een TT is voor mij een gevarieerd parcour, snelle en trage bochten afgewisselt, krote klimmekes met wat wortels, het slalomen tussen medebikers zonder vervelend te doen. Ik heb vandaag behoorlijk wat voetjes aan de grond gezien (te technisch dus...).marco-turn-me-on wrote:Technisch????
maar ik denk dat je een goed getallenteerde biker bent met wat ardennen ervaring, en dan is dit natuurlijk niet zo uitdagend.
Technisch buiten een TT om is een andere lijst, maar ik vrees dat je niet heel veel 'extreem' technisch tochten in limburg gaat vinden...
RHF nog 300 keer slapen en je kan je laten gaan.
Ze hebben het beste uit de streek gehaald, ik kan me in een omtrek van 20km geen beter parcour voorstellen, Lummen maar ik denk dat het buiten de 20km grens ligtTwee boompjes over het pad, heel even bij de terril een leuk stuk waar meteen een paar man gingen liggen en de laatste kilometers nog even een micky mouse stuk met kruip door sluip door trials die erg leuk om te rijden waren.
Verder alleen maar recht toe recht aan racebaan.
hou er rekening mee dat de groene vrienden veel afkeuren en je dus dikwijls als organistatie daar naar moet stellen....
strakZelfs met mijn AM fully 19.3 gem.
volledig mee eens.Gelukkig wel strak uitgezet en goed georganiseerd en mooie natuur.
Maar volgend jaar toch maar weer naar Budel.
ik heb door dezelfde bril als u gekeken blijkbaar.Koekwous wrote:Mooie tocht en prima organisatie!!!
Het valt me de laatste tijd wel op dat er hard wordt gereden op de toertochten maar van het moment dat het wat meer technisch word of er wat heuveltjes zijn vallen er veel stil met het gevolg dat de rest ook opstropt,jammer want dit is eigenlijk toch 'het echte' MTB werk he...![]()
zelfde ervaring. maar ik moet zeggen vandaag was iedereen opvallend vriendelijk.
JB wrote:ochtendstond had mist in de mond.
Hier het bewijs.
http://www.pinkbike.com/video/334776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Jo
Nice video ! Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn.
Ondanks dat ik van de streek ben, kon ik niet alles dadelijk herkennen. Heb je per chance ook nog een GPS-track ofzo? Ik ben vooral geïnteresseerd in het laatste gedeelte....
- scelter
- Mountainbiker
Dit is mijne achtertuin en ik kan zeggen dat er hier echt wel véél interessantere dingen mogelijk zijn, maar ik ben er bijna zeker van dat 90% niet aangedaan wordt omwille geen toelating.
- Terril Winterslag
- De Teut (maar hier heb ik nog geen enkele TT weten over gaan, natuurgebied)
- Molenheide (voormalig militair domein: hier lieten ze echt veel liggen. Het ligt hier het vol singletracks en korte pittige klimmetjes)
- Lange single tracks langs de spoorweg tussen Teut en Molenheide
- Bossen ten Noorden en Zuiden van het industrieterrein in Zonhoven
- Bossen aan de hondenschool in Zonhoven
Als ge hier echt de toffe paadjes wilt doen moet ge die hier de laatste jaren niet meer op een TT komen zoeken.
- Terril Winterslag
- De Teut (maar hier heb ik nog geen enkele TT weten over gaan, natuurgebied)
- Molenheide (voormalig militair domein: hier lieten ze echt veel liggen. Het ligt hier het vol singletracks en korte pittige klimmetjes)
- Lange single tracks langs de spoorweg tussen Teut en Molenheide
- Bossen ten Noorden en Zuiden van het industrieterrein in Zonhoven
- Bossen aan de hondenschool in Zonhoven
Als ge hier echt de toffe paadjes wilt doen moet ge die hier de laatste jaren niet meer op een TT komen zoeken.