Zo 06/10/2013 Genk :: 8e Camba Dag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
cubebikers
Mountainbiker

Re: Zo 06/10/2013 Genk :: 8e Camba Dag

Post by cubebikers »

Kei toffe rit =D> =D> =D>
De hoogtemeters waren ok en mijn gemiddelde snelheid was ook nog best goe :-D
Voor herhaling vatbaar !!!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

SUPER........ =D> ...... MIJN ZOVEELSTE CAMBA DAG. alles in orde, niet verloren gereden :wink: .... De tech.parcours op laatste was ook perfect, maar zwaar wat me betreft (heb hier en daar gefoeteld hoor :-D ... volgend jaar weeral van de partij... [-o<
Bassie_1985
Mountainbiker
Location: Trek Elite 8.5 (Geüpgraded naar Deore XT brakes, shifters en cassette)

Post by Bassie_1985 »

Smokey wrote:

Vandaag de 40 km gereden en mijn Bryton komt uit op 186 hoogtemeters

Ik heb maar gepast voor Genk en ben naar Bekkevoort gereden voor de bloso gaan te doen (groen plus blauw). Is wel een aanrader en 290 hm. alhoewel de blauwe redelijk vlak was.
Last edited by Bassie_1985 on Sun 06 Oct 2013 20:29, edited 1 time in total.
zeppi
Mountainbiker

Post by zeppi »

Zijn voor de eerste keer naar de Camba dag gekomen maar zeker niet de laatste keer,prachtige dag gehad,zeer mooie tocht,na de bevoorrading mooie technische stukken =D> ,onze 2 dames :-" zijn nog aant leren op de MTB en hebben zich echt geamuseerd,ook na de tocht een prachtige opvang gehad(waren bij de laatste die begonnen aan de tocht en ook bij de laatste aangekomen) met een hoop plezier onderweg en daar gaat het toch om,gr Luc & Arlette,Jacky & Eveline en zeker tot de volgende.
JB
Mountainbiker

Post by JB »

ochtendstond had mist in de mond.
Hier het bewijs.
http://www.pinkbike.com/video/334776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Jo
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Chic !!!! ik heb mijn bike niet kunnen zien, het ging wellicht te traag :oops:
Smokey
Mountainbiker

Post by Smokey »

Bassie_1985 wrote:
Smokey wrote:

Hoe bereken je dat dan? Alleen de gestegen hoogte op de statistieken van de rit (online) of de gestegen plus gedaalde hoogte?

Ik heb maar gepast voor Genk en ben naar Bekkevoort gereden voor de bloso gaan te doen (groen plus blauw). Is wel een aanrader.

Geen idee hoe je dat juist berekent. :oops: Bryton aansluiten op PC, uploaden naar Strava en aflezen :wink:
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Vos in de bossen wrote:Chic !!!! ik heb mijn bike niet kunnen zien, het ging wellicht te traag :oops:
Hoi vos in de bossen,
ben ik u ergens tegen gekomen?
Smokey wrote:
Bassie_1985 wrote:
Smokey wrote:

Hoe bereken je dat dan? Alleen de gestegen hoogte op de statistieken van de rit (online) of de gestegen plus gedaalde hoogte?

Ik heb maar gepast voor Genk en ben naar Bekkevoort gereden voor de bloso gaan te doen (groen plus blauw). Is wel een aanrader.

Geen idee hoe je dat juist berekent. :oops: Bryton aansluiten op PC, uploaden naar Strava en aflezen :wink:
Mijn rox gaf 46 km en 323 hm aan
Bassie_1985
Mountainbiker
Location: Trek Elite 8.5 (Geüpgraded naar Deore XT brakes, shifters en cassette)

Post by Bassie_1985 »

Smokey wrote:
Bassie_1985 wrote:
Smokey wrote:

Damn it, ik wou mijn bericht subtiel wijzigen :-" Het is enkel de gestegen hoogte uiteraard , dalen is niet echt vermoeiend te noemen he :wink:
-ri-
Mountainbiker

Post by -ri- »

Eerste camba-dag en zeker niet de laatste. Met het van en naar rijden stond de teller op 52km... :wink:
Woon dan ook net buiten het industrieterrein...

De toch waren allemaal bekende paadjes dus, zeker de moeite waard, alleen al omdat het ten voordeel van Ter Heide is.

Singletracks op het einde is onze weekelijkse speeltuin. Ze hebben er nog een paar stukjes tssuit gelaten, en het bos langs de terril daar hebben ze nog een heel deel singletracks laten liggen.

Ik vond het zalig zoveel volk daar in een treintje te zien rijden...

Volgend jaar zeker weer! =D>
Post Reply