De hoogtemeters waren ok en mijn gemiddelde snelheid was ook nog best goe
Voor herhaling vatbaar !!!
Post by cubebikers »
Post by Vos in de bossen »
Post by Bassie_1985 »
Smokey wrote:
Vandaag de 40 km gereden en mijn Bryton komt uit op 186 hoogtemeters
Post by Vos in de bossen »
Bassie_1985 wrote:Hoe bereken je dat dan? Alleen de gestegen hoogte op de statistieken van de rit (online) of de gestegen plus gedaalde hoogte?Smokey wrote:
Ik heb maar gepast voor Genk en ben naar Bekkevoort gereden voor de bloso gaan te doen (groen plus blauw). Is wel een aanrader.
Hoi vos in de bossen,Vos in de bossen wrote:Chic !!!! ik heb mijn bike niet kunnen zien, het ging wellicht te traag
Mijn rox gaf 46 km en 323 hm aanSmokey wrote:Bassie_1985 wrote:Hoe bereken je dat dan? Alleen de gestegen hoogte op de statistieken van de rit (online) of de gestegen plus gedaalde hoogte?Smokey wrote:
Ik heb maar gepast voor Genk en ben naar Bekkevoort gereden voor de bloso gaan te doen (groen plus blauw). Is wel een aanrader.
Geen idee hoe je dat juist berekent.Bryton aansluiten op PC, uploaden naar Strava en aflezen
Post by Bassie_1985 »
Damn it, ik wou mijn bericht subtiel wijzigenSmokey wrote:Bassie_1985 wrote:Hoe bereken je dat dan? Alleen de gestegen hoogte op de statistieken van de rit (online) of de gestegen plus gedaalde hoogte?Smokey wrote:
Geen idee hoe je dat juist berekent.Bryton aansluiten op PC, uploaden naar Strava en aflezen