wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Re: wie rijd er moto?
Hmm, iedereen rijdt hoe hij wil en moet dat zelf uitmaken.
Zonder een hogg scherm waar je achter zit zou ik op deze manier toch geen dikke wesp of iest dergelijks aan 120 km/hr of meer tegen mijn kaken willen krijgen.
Ik zweer bij integraalhelmen all the way, zelfs bij 30°C.
Zonder een hogg scherm waar je achter zit zou ik op deze manier toch geen dikke wesp of iest dergelijks aan 120 km/hr of meer tegen mijn kaken willen krijgen.
-
Jannemanneke
- Mountainbiker
Post by Jannemanneke »
Is ook enkel maar voor de show hoor.R1ALAIN wrote:Hmm, iedereen rijdt hoe hij wil en moet dat zelf uitmaken.
Ik rij nooit zo.
- pvde
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Bad Habit 1 + Moterra 3 + Synapse Carbon Ultegra
Re:
Yep,pvde wrote:Yep,
Ik rij momenteel al 5 jaar met een BMW R1150RT, voordien met een BMW F650GS en een Kawasaki GPZ600R.
Daar ik de motor gebruik voor woon-werkverkeer is mijn huidige motorfiets afgeschreven en zal ik binnenkort eens gaan uitzien voor een nieuwewaarschijnlijk een BMW R1200RT.
Houdoe
Ondertussen zijn we al weer enkele jaren verder en is de BMW R1200RT na 5 jaar ook al weer vervangen door een BMW F800GS.

In tussentijd heb ik nog een BMW G650X Challenge en een BMW G450X gehad.
Houdoe
-
Schussboelie
- Mountainbiker
Ferm machien, schussboelie! Die SMT vond ik ook de moeite...
Ik ga nog even wachten om om te zetten, Yamaha heeft een nieuwe 3 cyl ontwikkeld en daar zou wel eens een nieuwe Ténéré rond gebouwd kunnen worden.
Na bijna 20 jaar met de moto gereden te hebben heb ik nog nooit zoveel plezier gehad als nu met m'n 48pk sterke éénpitterke.
Normaal gezien ben ik ferm nieuwsgezind als het op moto's aankomt, maar nu slaag ik er toch al in om dik 4 jaar te blijven rijden met dezelfde moto, en heb nog steeds niet het gevoel dat er een nieuwe moet komen.
Ik ga nog even wachten om om te zetten, Yamaha heeft een nieuwe 3 cyl ontwikkeld en daar zou wel eens een nieuwe Ténéré rond gebouwd kunnen worden.
Na bijna 20 jaar met de moto gereden te hebben heb ik nog nooit zoveel plezier gehad als nu met m'n 48pk sterke éénpitterke.
Normaal gezien ben ik ferm nieuwsgezind als het op moto's aankomt, maar nu slaag ik er toch al in om dik 4 jaar te blijven rijden met dezelfde moto, en heb nog steeds niet het gevoel dat er een nieuwe moet komen.
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Ik heb moto gereden, tot ik de MTB heb ontdekt.
Begonnen op een aftandse Suzuki GSX600F, waar ik mij wel zeer goed mee heb geamuseerd.
Daarna een Suzuki SV1000 gehad, zalige motor.
In plaats van met de moto met de fiets naar het werk beginnen gaan, TT'kes beginnen rijden, marathons beginnen rijden... Voor ik het wist kwam de SV véél te weinig buiten om de kost nog te rechtvaardigen.
Achteraf bekeken is fietsen niet goedkoper: intussen twee MTB's en een koersfiets in de garage staan, en er zou nog een all-mountain bij mogen...
Als ik een mooie motor zie (nog altijd zot van Ducati) slaat mijn hart wat sneller, maar om te zeggen dat ik het motorrijden echt mis, nee. De flow van een mooie singletrack is niet te overtreffen voor mij, en ik moet keuzes maken.
Begonnen op een aftandse Suzuki GSX600F, waar ik mij wel zeer goed mee heb geamuseerd.
Daarna een Suzuki SV1000 gehad, zalige motor.
In plaats van met de moto met de fiets naar het werk beginnen gaan, TT'kes beginnen rijden, marathons beginnen rijden... Voor ik het wist kwam de SV véél te weinig buiten om de kost nog te rechtvaardigen.
Achteraf bekeken is fietsen niet goedkoper: intussen twee MTB's en een koersfiets in de garage staan, en er zou nog een all-mountain bij mogen...
Als ik een mooie motor zie (nog altijd zot van Ducati) slaat mijn hart wat sneller, maar om te zeggen dat ik het motorrijden echt mis, nee. De flow van een mooie singletrack is niet te overtreffen voor mij, en ik moet keuzes maken.
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Ik ook, maar mijn financies verplichten mij om keuzes te maken...kawa wrote:_anonymus_ wrote:en ik moet keuzes maken.
Daar probeer ik me weinig van aan te trekken, ik leef maar ene keer....