Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Oei, zoveel last van de regen van deze nacht ?Mister_B wrote:Net terug van een ritje: op het moment bent ge meer met een bobslee dan met een mtb in de schorre.
Ik denk eraan voor zondag eens voor de eerste keer tot daar te gaan..
Hier staan een aantal gpx'n online, maar daar zit nogal wat aanpaswerk aan :) Iemand die er ééntje heeft dat leuk is voor een eerste keer daar maar wel gericht zonder veel "naar huis en tuin km's" :)
Ik ben er nog nooit geweest dus heb al gelezen hier dat het best is even de meeste vooraf rustig te doen..
Hier staan een aantal gpx'n online, maar daar zit nogal wat aanpaswerk aan :) Iemand die er ééntje heeft dat leuk is voor een eerste keer daar maar wel gericht zonder veel "naar huis en tuin km's" :)
Ik ben er nog nooit geweest dus heb al gelezen hier dat het best is even de meeste vooraf rustig te doen..
Misschien wat overdreven maar letterlijk de tweede bocht die ik nam, lag ik al op de grond. Hangt natuurlijk van stuk tot stuk af. Sommige delen zijn nog goed te doen. Andere delen echt vettig. Omdat het toch redelijk droog lag de voorbije dagen en het vannacht wel redelijk veel geregend heeft, is op sommige delen de bovenste laag gewoon vettig geworden en de rest eronder nog hard.Ivo L wrote:Oei, zoveel last van de regen van deze nacht ?Mister_B wrote:Net terug van een ritje: op het moment bent ge meer met een bobslee dan met een mtb in de schorre.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Tegen Zondag zal het daar wel bereidbaar zijn,meestal dat het hard geregend heeft kan je er niks beginnen of je moet aan de kanten van Terhagen blijven.
@Kazzz
Gpx van de Flashing Peter
http://connect.garmin.com/page/activity ... d=64343161" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://connect.garmin.com/activity/276683730" onclick="window.open(this.href);return false;
Gpx van de Flashing Peter
http://connect.garmin.com/page/activity ... d=64343161" onclick="window.open(this.href);return false;
&
http://connect.garmin.com/activity/276683730" onclick="window.open(this.href);return false;
- Svenvl01
- Mountainbiker
Ben nieuw hier, een goede week in het bezit van een mountainbike
.
Voorlopig enkel wat gaan spelen aan de Edegemse bergen maar dat lijkt me niets in vergelijking tot de schorre! Ben er wel wat bekend als wandelaar, loper maar nu heel benieuwd om het is op een andere manier te ontdekken
..
Volledige rookie op gebied van mtb-en, hopelijk wordt de Schorre een goede leerschool

en als je in november eens wat hulp nodig hebt voor wat routes te onderhouden ofzo stel ik me wel mee kandidaat, leuk initiatief
Voorlopig enkel wat gaan spelen aan de Edegemse bergen maar dat lijkt me niets in vergelijking tot de schorre! Ben er wel wat bekend als wandelaar, loper maar nu heel benieuwd om het is op een andere manier te ontdekken
Volledige rookie op gebied van mtb-en, hopelijk wordt de Schorre een goede leerschool
en als je in november eens wat hulp nodig hebt voor wat routes te onderhouden ofzo stel ik me wel mee kandidaat, leuk initiatief
Pas maar op. Het is een leuke speeltuin maar je hebt toch wel wat techniek nodig her en der. Niet te gek doen in het begin zou ik zeggen.
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
Ik ben ook begonnen met mtb'en in de schorre en omgeving.Reflex wrote:Pas maar op. Het is een leuke speeltuin maar je hebt toch wel wat techniek nodig her en der. Niet te gek doen in het begin zou ik zeggen.
In het begin heb ik ook dikwijls moeder aarde gezien en heeeeeeel veel naast de fiets gelopen op stukken waarvan ik dacht
Maar idd beetje voorzichtig zijn int begin en de rest komt vanzelf wel.