Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Mister_B
Mountainbiker

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Post by Mister_B »

Net terug van een ritje: op het moment bent ge meer met een bobslee dan met een mtb in de schorre. :-D
Ivo L
Mountainbiker

Post by Ivo L »

Mister_B wrote:Net terug van een ritje: op het moment bent ge meer met een bobslee dan met een mtb in de schorre. :-D
Oei, zoveel last van de regen van deze nacht ?
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Ik denk eraan voor zondag eens voor de eerste keer tot daar te gaan..
Hier staan een aantal gpx'n online, maar daar zit nogal wat aanpaswerk aan :) Iemand die er ééntje heeft dat leuk is voor een eerste keer daar maar wel gericht zonder veel "naar huis en tuin km's" :)
Ik ben er nog nooit geweest dus heb al gelezen hier dat het best is even de meeste vooraf rustig te doen..
Mister_B
Mountainbiker

Post by Mister_B »

Ivo L wrote:
Mister_B wrote:Net terug van een ritje: op het moment bent ge meer met een bobslee dan met een mtb in de schorre. :-D
Oei, zoveel last van de regen van deze nacht ?
Misschien wat overdreven maar letterlijk de tweede bocht die ik nam, lag ik al op de grond. Hangt natuurlijk van stuk tot stuk af. Sommige delen zijn nog goed te doen. Andere delen echt vettig. Omdat het toch redelijk droog lag de voorbije dagen en het vannacht wel redelijk veel geregend heeft, is op sommige delen de bovenste laag gewoon vettig geworden en de rest eronder nog hard.
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

Tegen Zondag zal het daar wel bereidbaar zijn,meestal dat het hard geregend heeft kan je er niks beginnen of je moet aan de kanten van Terhagen blijven.
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

@Kazzz

Gpx van de Flashing Peter

http://connect.garmin.com/page/activity ... d=64343161" onclick="window.open(this.href);return false;

&

http://connect.garmin.com/activity/276683730" onclick="window.open(this.href);return false;
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Stokke: =D>
Ik denk dat je der veel mee geholpen hebt :)

En flashing Peter natuurlijk ook!

Bedankt!
Svenvl01
Mountainbiker

Post by Svenvl01 »

Ben nieuw hier, een goede week in het bezit van een mountainbike :wink: .
Voorlopig enkel wat gaan spelen aan de Edegemse bergen maar dat lijkt me niets in vergelijking tot de schorre! Ben er wel wat bekend als wandelaar, loper maar nu heel benieuwd om het is op een andere manier te ontdekken :-D..

Volledige rookie op gebied van mtb-en, hopelijk wordt de Schorre een goede leerschool :-k :-({|= :bounce:

en als je in november eens wat hulp nodig hebt voor wat routes te onderhouden ofzo stel ik me wel mee kandidaat, leuk initiatief
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Pas maar op. Het is een leuke speeltuin maar je hebt toch wel wat techniek nodig her en der. Niet te gek doen in het begin zou ik zeggen.
Lesley1980
Mountainbiker

Post by Lesley1980 »

Reflex wrote:Pas maar op. Het is een leuke speeltuin maar je hebt toch wel wat techniek nodig her en der. Niet te gek doen in het begin zou ik zeggen.
Ik ben ook begonnen met mtb'en in de schorre en omgeving.
In het begin heb ik ook dikwijls moeder aarde gezien en heeeeeeel veel naast de fiets gelopen op stukken waarvan ik dacht 8-[ , maar hoe meer je er komt hoe franker je gaat worden.
Maar idd beetje voorzichtig zijn int begin en de rest komt vanzelf wel.
Post Reply