Iemand ervaring met deze tocht? Is het de moeite?
Cheer
Za 05/10/2013 Moerbeke Waas :: Pereboomse Veldtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 05-10 Moerbeke
Zo vlak als een biljart maar wel de enige rit in de "Ronde v/h Waasland" die een 70 km rit aanbiedt. Normaal gezien richting Stekene, Wachtebeke en stukje Zelzate. Denk dat ik er wel ga rijden.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: Za 05/10/2013 Moerbeke Waas :: Pereboomse Veldtoertocht
Post by BerggeitCasualFietser »
Als het die kanten uitgaat, kan je niet anders dan onverhard :D Spijtig dat ie op zaterdag is ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Al veel deelgenomen. Zeer veel bos en ik schat toch 75% offroad.
Bij droge omstandigheden een snel parcours maar door de droogte zullen sommige zandstroken best lastig zijn.
Bij droge omstandigheden een snel parcours maar door de droogte zullen sommige zandstroken best lastig zijn.
- Kees de Hollander
- Mountainbiker
Post by Kees de Hollander »
Morgen van de partij 70 km is je niet overal gegund en als er dan 75 % onverhard bij zit prima mag natuurlijk altijd meer zijn. 
Meegereden voor de toer van 45km.
http://www.mioshare.com/recordings/1232381" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie tocht, lekkere stop, nie overdreven veel volk maar gewoon gezellig :)
Meer moet da nie zijn!
Grtjs,
Stijn
http://www.mioshare.com/recordings/1232381" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie tocht, lekkere stop, nie overdreven veel volk maar gewoon gezellig :)
Meer moet da nie zijn!
Grtjs,
Stijn
deze morgen hier gestart tesamen met fluc
,bij aankomst op het terrein aan de pereboomstr niet al te veel volk(half9 , amper 15 autos)maar als we terug waren om 12uur des te meer,het terrein stond zo goed als vol!heel mooi tochtje!met in t begin een strook die bij mn weten nog nooit aangedaan is rond die grote kreek,mooi zicht met wat nevelslierten!op de totaal 73kmhebben we toch wel minstens 65km off-road gehad ,wat toch wel uitzonderlijk is!en ja,die spoorwegbeddingen waren er wel wat over,1x ,ok maar een 2de x enne dan nog es een klein eindje ,pffft,voor mij geen probleem maar er zullen er ook wel anders over gedacht hebben.
2 goeie bevoorr en op t eind nog een "zeer" lekkere versgebakken pannekoek,mjammie!
dus mijn complimentjes voor de pannekoekenbakster,ge doe dat goed!
bijna vergeten;supergoede douches,ferme straal mijn gedacht
graag volgend jaar terug!
2 goeie bevoorr en op t eind nog een "zeer" lekkere versgebakken pannekoek,mjammie!
dus mijn complimentjes voor de pannekoekenbakster,ge doe dat goed!
bijna vergeten;supergoede douches,ferme straal mijn gedacht
graag volgend jaar terug!