Zo 29/09/2013 Wieze :: Renault Classic Toer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gbv
Mountainbiker

Re: Zo 29/09/2013 Wieze :: Renault Classic Toer

Post by gbv »

nothing 's impossible wrote:Ik vond het een toffe rit, als je nog iets wil verbeteren: probeer volgend jaar grotere pijlen te versieren??
de grotere gevaarborden niet vergeten voor de kerels zoals ik die achter de draai ff staan te besluiten om binnendoor terug naar start te rijden om op tijd thuis te zijn (om zodoende naar de voetbal te kunnen gaan zien). in dergelijk geval moet ik niet roepen naar de aankomende bikers :-D

mijn frank (of euro) viel trouwens te laat dat jij het was :wink:
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

hartelijk dank aan alle deelnemers, veel beterschap gewenst aan gert(verder ken ik hem niet)
niks dan goeie commentaren buiten die pijlen, is het goed als we ene meer hangen?
ik denk dat we er nog enkele jaren aan vast hangen.
mviaene
Mountainbiker

Post by mviaene »

Prima organisatie en een verassend mooie toer met een paar leuke bosstroken! Volgend jaar terug.

Bij de afspuitstand (of op weg naar de weide ernaast) ben ik mijn garmin edge 800 kwijtgespeeld (in een zwart siliconen hoesje). Mocht iemand die hebben gevonden zou het fantastisch zijn om me dat te laten weten!
gbv
Mountainbiker

Post by gbv »

dadi wrote:hartelijk dank aan alle deelnemers, veel beterschap gewenst aan gert(verder ken ik hem niet)
niks dan goeie commentaren buiten die pijlen, is het goed als we ene meer hangen?
Ik vermoed dat dat de biker was die ten val is gekomen en is afgevoerd naar het ziekenhuis?
Wij vernamen dit op de bevoorrading toen de politie aankwam en navraag deed omwille van de oproep. Iemand van de organisatie wist te vertellen dat de biker al was afgevoerd. Op de vraag of de organisatie verzekerd was voor ongevallen kon hij niet zo makkelijk antwoorden. Na enige aarzeling kwam het antwoord dat iedere deelnemer persoonlijk verzekerd was. Dan vraag ik mij toch af waarom wij bij de inschrijving een papiertje dienen te ondertekenen waarin men stipuleert dat de organisatie in geen geval kan aansprakelijk gesteld worden in enige zin what so ever.
caveman
Mountainbiker

Post by caveman »

Kan iemand me de track ook eens doorsturen =D>
Alvast bedankt
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

gbv wrote:
dadi wrote:hartelijk dank aan alle deelnemers, veel beterschap gewenst aan gert(verder ken ik hem niet)
Ik vermoed dat dat de biker was die ten val is gekomen en is afgevoerd naar het ziekenhuis?
Wij vernamen dit op de bevoorrading toen de politie aankwam en navraag deed omwille van de oproep. Iemand van de organisatie wist te vertellen dat de biker al was afgevoerd. Op de vraag of de organisatie verzekerd was voor ongevallen kon hij niet zo makkelijk antwoorden. Na enige aarzeling kwam het antwoord dat iedere deelnemer persoonlijk verzekerd was. Dan vraag ik mij toch af waarom wij bij de inschrijving een papiertje dienen te ondertekenen waarin men stipuleert dat de organisatie in geen geval kan aansprakelijk gesteld worden in enige zin what so ever.
Wat betreft dit laatste : bv. voor het geval de organisatie je over een wegje stuurt dat in zodanige slechte staat is dat er schade is aan je fiets en je op de idee komt om de organisatie aansprakelijk te stellen (dat een voorzichtige, redelijke en vooruitziende organisator niemand over dergelijke wegen zou sturen).
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Zaten er privéstukken in de tocht?
Kwestie als ik hem nog eens ga rijden, om niet op mensen hun eigendom rond te rijden.

Mooie tocht, al één van de betere die ik gereden heb.
Meer dan ruime bevoorrading.
Hier en daar pijltje meer had gemogen.
Afspuitstand, genoeg slangen en genoeg druk.

Volgend jaar zeker en vast terug.
stinoke
Mountainbiker

Re: Zo 29/09/2013 Wieze :: Renault Classic Toeraa

Post by stinoke »

Aangenaam verrast op de 65km! Super! Iemand de trackfile aub?
Zaskar
Mountainbiker

Post by Zaskar »

Tweede keer op rij dat ik aan deze toertocht deelneem.
Is een leuke tocht en ze hadden echt hun best gedaan om ongekende passages in het parcours te brengen.
Heb zelfs veldbanen in mijn eigen dorp ontdekt die ik nog nooit tevoren gekruist had.
Post Reply