hahaha zal wel lukken he bokes met kip he krijg je ook kracht vanBASSMAN wrote:Als uw niveau tot gevorderd gaat,dan zal dat niet voldoende zijn tussen enkele kanjers.
Eet toch maar enkele bokes meer,je zult het nodig hebben vrees ik. Whoeha
In de week of weekend rijden in regio maasmechelen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: In de week of weekend rijden in regio maasmechelen
hij mannen. als is in orde met mijn moeder het was een suiker aanval zij is zware suiker patient.
en zij was al een uurke er na weer thuis
geluking. ps het was een mooi ritje
aleen jammer dat het gebeurt is he maar ik denk dat ik nog wat moet traine in het klimmen wat meer kracht er bij
en zij was al een uurke er na weer thuis
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Allé dan,this toch nog goed gekomen met mama.Waren toch wat bezorgd.mtbboy wrote:hij mannen. als is in orde met mijn moeder het was een suiker aanval zij is zware suiker patient.
en zij was al een uurke er na weer thuisgeluking. ps het was een mooi ritje
aleen jammer dat het gebeurt is he maar ik denk dat ik nog wat moet traine in het klimmen wat meer kracht er bij
geluking is het nog goed gekommen maar het is mijn ma niet hij maar mijn oma maar ben er door opgevoed he ik zal zkijke anders kom ik woensdag ook weer mee was fijn alleen jammer wat ik niet zo goed kan klimmen maar daar ga ik veranderen in brengenBASSMAN wrote:Allé dan,this toch nog goed gekomen met mama.Waren toch wat bezorgd.mtbboy wrote:hij mannen. als is in orde met mijn moeder het was een suiker aanval zij is zware suiker patient.
en zij was al een uurke er na weer thuisgeluking. ps het was een mooi ritje
en ps bedankt bassman om mij zo snel mogelijk naar huis te helpen. grts
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Hebben vanavond toch wat geluk gehad met het weer.Het regend nu al 2 uur zonder oponthoud.
Waren met 6 vandaag.
Waren met 6 vandaag.
- BASSMAN
- Mountainbiker
Wie gaat er seffens mee? Het is wel zwaar bewolkt maar het zou niet gaan regenen.