roc d'azur 2013

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Orbe@
Mountainbiker

Re: roc d'azur 2013

Post by Orbe@ »

Winno wrote:
nightraver wrote:Heeft er iemand zijn tickets al kunnen printen? Bij mij staat er nog steeds convocation unavailable ...
We zijn nu toch al de 2de dus dat is duidelijk het begin!! Hopelijk is het er nog voor het weekend want dan vertrekken wij al :-?

Ze zijn beschikbaar om af te drukken via de site van ASO.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Orbe@ wrote:
Winno wrote:
nightraver wrote:Heeft er iemand zijn tickets al kunnen printen? Bij mij staat er nog steeds convocation unavailable ...
We zijn nu toch al de 2de dus dat is duidelijk het begin!! Hopelijk is het er nog voor het weekend want dan vertrekken wij al :-?

Ze zijn beschikbaar om af te drukken via de site van ASO.

Link?? :-"
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Wa is da met af te drukken tickets? Meen me te herinneren dat die 2 jaar terug niet zo was. Kan iemand wat meer uitleg geven?
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Orbe@ wrote: Ze zijn beschikbaar om af te drukken via de site van ASO.
Inderdaad. Vanmorgen stonden ze nog niet online.

Dirty Daddy wrote: Link?? :-"
http://www.asochallenges.com/
inloggen, en klikken op het pdf icoon op je profielpagina

Edlisjas wrote:Nog steeds op zoek naar 3 tickets voor de marathon!
Tenzij je gaat rijden onder iemand anders zijn naam, zal dit niet lukken. Blijkbaar zetten ze geen tickets meer over. Vijf jaar geleden kon dit zonder problemen, nu zo veel technologie later kan dit blijkbaar niet meer. Als organisatie vind ik dit niet zo slim, want zo lokken ze uit dat mensen onder een andere naam gaan rijden. Allemaal goed en wel, tot er iets ernstigs gebeurt ... (en ik bedoel niet een arm of een been breken hé, eerder een nek of een schedel).
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

ATEGEV wrote: Tenzij je gaat rijden onder iemand anders zijn naam, zal dit niet lukken. Blijkbaar zetten ze geen tickets meer over. Vijf jaar geleden kon dit zonder problemen, nu zo veel technologie later kan dit blijkbaar niet meer. Als organisatie vind ik dit niet zo slim, want zo lokken ze uit dat mensen onder een andere naam gaan rijden. Allemaal goed en wel, tot er iets ernstigs gebeurt ... (en ik bedoel niet een arm of een been breken hé, eerder een nek of een schedel).
Reeds 2 tickets gevonden, dus nog op zoek naar 1 ticket. Het maakt ons geen fluit uit onder wiens naam we rijden. We gaan met drieën en hebben allemaal een job waarbij het gewoon onmogelijk voor ons is om langer dan een maand van tevoren verlof te plannen. Het is dus steeds een beslissing van het laatste moment om al of niet te gaan.
nightraver
Mountainbiker

Post by nightraver »

In welk café van we de voetbal kunnen zien volgende week vrijdag :-D
pompierke 349
Mountainbiker

Post by pompierke 349 »

Ik heb al mijn tickets gevonden op
http://www.asochallenges.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
inloggen, en klikken op het pdf icoon op je profielpagina
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

Edlisjas wrote:
ATEGEV wrote: Tenzij je gaat rijden onder iemand anders zijn naam, zal dit niet lukken. Blijkbaar zetten ze geen tickets meer over. Vijf jaar geleden kon dit zonder problemen, nu zo veel technologie later kan dit blijkbaar niet meer. Als organisatie vind ik dit niet zo slim, want zo lokken ze uit dat mensen onder een andere naam gaan rijden. Allemaal goed en wel, tot er iets ernstigs gebeurt ... (en ik bedoel niet een arm of een been breken hé, eerder een nek of een schedel).
Reeds 2 tickets gevonden, dus nog op zoek naar 1 ticket. Het maakt ons geen fluit uit onder wiens naam we rijden. We gaan met drieën en hebben allemaal een job waarbij het gewoon onmogelijk voor ons is om langer dan een maand van tevoren verlof te plannen. Het is dus steeds een beslissing van het laatste moment om al of niet te gaan.
Misschien hier 's zoeken!!!! http://www.leboncoin.fr/sports_hobbies/ ... tm?ca=15_s" onclick="window.open(this.href);return false;

succes :-D
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Hoe zit da nu met certificat medical, blijkbaar ook voor UCI licenties uit het buitenland #-o
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Nog steeds op zoek naar een ticket voor de marathon of roc noir!
Post Reply