Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
morgen ist samenscholing van blauw lintjes in Ham... Den après kan daar wreed uit de hand gaan lopen

-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Inderdaad... Men start om 08.00 u met 15km lopen, zodat men vanaf 09.00 u de groene en blauwe route gaat gebruiken (4 ronden). Ikke ga d'er alleszins zeker zijn, maar dan om mijn neefken van eten en drank te voorzien (en wellicht ook wat als morele ondersteuningAnna wrote:Ik zou me daar zondag niet wagen aan een trainingsritje, tenzij om te supporteren voor ons. Dat parcours wordt volgens mij gebruikt voor de duatlon in Kasterlee die start om 8u. Eind pas rond 20u.
Naar het schijnt is de après ook wel de moeite, als je de 8-12uur wedstrijd overleefd hebt natuurlijk.
Het is best om de mannen en vrouwen niet te veel te hinderen tijdens hun wedstrijd, maar natuurlijk blijft het blosoparcours voor iedereen vrij toegankelijk...
Anna, als'k me niet vergis heb ik op het duathlon-forum gelezen dat jij ook gaat meedoen? Succes!!!
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Ik ben er na zondag niet meer geweest, en toen was er natuurlijk wel heelwat slijk en wat plassen, maar toch vond ik het nog goed te doen (al heb ik zelf de wedstrijd dus niet moeten meerijdenfarmer/cowboy wrote:Euh... hoe ligt 't erbij na de winterduathlon??????
Om U een idee te geven: de winnaar, Bert Van Ende, deed 4u26 over zijn 4 rondjes blauw-groen (105 km); da's meer dan 23,5 km/u. Er zijn 115 van de ong. 160 vertrekkers die de wedstrijd uitgelopen hebben. Maar die laatsten deden wel meer dan 7 uur over het MTB-ken. Maar ook voor die mannen en vrouwen nen dikke proficiat
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
-
kfcdenbiker
- Mountainbiker
Post by kfcdenbiker »
donderdag en vrijdag heb ik blauw en groen gereden,den blauwe ligt er op sommige stukken toch wel zeer slecht bij!!!!!!!vooral van kasterlee naar floreal veel slijk.
ik moet de mannen en vrouwen van de hel van kasterlee toch bewonderen,,,,,,knap gedaan!!
ik moet de mannen en vrouwen van de hel van kasterlee toch bewonderen,,,,,,knap gedaan!!
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Zijn de lussen al iet entwat opgedroogd??? 'k Zou ze kortelings nog eens willen aandoen als ze er redelijk bijliggen...