Zin / Onzin van een nick
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Als je ziet in welk tempo hier gepost wordt over dit onderwerp...vergeten jullie niet dat in deze periode alles peis en vree is
?? Aan alle 'genickten' en 'ontnickten' : een prettig kerstfeest !! En wat maakt het nu uit of je post mét of zonder nick?Ik dacht dat de inbreng van de reactie en eventueel de kwaliteit ervan telde?Of dat nu door iemand met zijn eigen naam of door een nick wordt gepost.Ik snap de meerwaarde niet eerlijk gezegd.Ik denk zelfs dat de meeste forumleden hun naam na enig opzoekingswerk hier best wel terug te vinden is.En OK,soms heb je wel forumleden met een klotereactie of echt een reactie om gewoon boel te stoken,maar jullie hebben toch al opgemerkt dat die even snel verdwijnen als dat ze gekomen zijn?
- Transalp
- Mountainbiker
Van mij mag je gerust mijn naam weten. Er zitten ook voldoende mensen op het forum die me kennen. Het is ook niet moeilijk om na te gaan bij welke fietsclub ik aangesloten ben. Maar wat heb je eraan? Ik snap echt niet waar je naartoe wilt... Een nick vertelt me trouwens veel meer over een persoon dan zijn naam hoor. Steven F zou ik trouwens maar een flauwe nick vinden.
Lang leve de PM's trouwens! Waarom zou je dat nu afschaffen?
Lang leve de PM's trouwens! Waarom zou je dat nu afschaffen?
Zeg phille, wordt het niet eens tijd dat jij je eens wat vragen begint te stellen? Je stelt een serieuze vraag en ik geef je een doodserieus antwoord. Alleen 'voldoet' het antwoord blijkbaar niet aan jouw verwachtingspatroon? Dat is dan nog geen reden om me aan te vallen. Ik heb van weinigen een lesje te krijgen over IT, internet, e.d. en dit omdat die sector mijn werkterrein is. Zoals ondertussen ook al door anderen bevestigd, zijn mijn beweegredenen héél legitiem!phille wrote:de beste toch wel zenne, ene die spam zal tegenhouden door zijn email verborgen te houdenJeps cynisme troef !
...
Midas neem het van me aan, slecht argument, maar het is er een, en nog wel het enigste dat een klein beetje steek houd, maar niveel zenne
Jouw reactie beschouw ik dan ook als beledigend en ik verwacht een gepaste reactie.
Terloops, mezelf verbergen doe ik, net als anderen, ook al helemaal niet. Ettelijke mensen hier op het forum kennen wel degelijk mijn echte naam, adres en wat nog al meer. Alleen ga ik dat niet zomaar 'in de groep' gooien.
- scelter
- Mountainbiker
Nog nooit zoveel intelligente praat (midas) en bullshit (phille) in één topic bij elkaar gezien. Mensen moeten eens dringend opgevoed worden als het op email aankomt.
Bv. Nog zoiets waar ik me suf aan kan ergeren. Vandaag weer zo een paar van die billgates kettingmails moeten verwijderen, waar ge dan uw mailadres leest, samen met dat van een 500tal ander mensen. Vroeg of laat komt dat in verkeerde handen en hebt ge het spek aan uw been.
Mensen weten precies niet waarvoor dat het veld "BCC" in je mail client voor dient.
Bv. Nog zoiets waar ik me suf aan kan ergeren. Vandaag weer zo een paar van die billgates kettingmails moeten verwijderen, waar ge dan uw mailadres leest, samen met dat van een 500tal ander mensen. Vroeg of laat komt dat in verkeerde handen en hebt ge het spek aan uw been.
Mensen weten precies niet waarvoor dat het veld "BCC" in je mail client voor dient.
- phille
- Mountainbiker
Moehaaaa,
Als je inteligent bent dan begin je geen mensne uit te lachen en stel je je niet hoger dan wie ook,
hier enkele voorbeelden maar.
Inteligentie moet je beschermen en dat doe je met een HELM, blijkbaar zijn mensen nog zo STOM van dat niet te doen. (ik had ergens nog ne pic van diene midas ZONDER helm)
Nog iets ?
Beste Scelter billgates kettingmail ? Was da ?
Ken jij de oplossing tegen spam ? Ge moogt het me altijd laten weten ...
Hihi plezant wel zo'n post in mijn volle gezicht krijgen, komop NOG NOG, maar fundeer het wat he, want dit is ni echt gefundeerd
ni schelden das NOT DONE opt net (scelter foei jongen nekeer nen aup lezen kan u geen slecht doen)
Als je inteligent bent dan begin je geen mensne uit te lachen en stel je je niet hoger dan wie ook,
hier enkele voorbeelden maar.
Inteligentie moet je beschermen en dat doe je met een HELM, blijkbaar zijn mensen nog zo STOM van dat niet te doen. (ik had ergens nog ne pic van diene midas ZONDER helm)
Nog iets ?
Beste Scelter billgates kettingmail ? Was da ?
Ken jij de oplossing tegen spam ? Ge moogt het me altijd laten weten ...
Hihi plezant wel zo'n post in mijn volle gezicht krijgen, komop NOG NOG, maar fundeer het wat he, want dit is ni echt gefundeerd
Ik ben de eerste om toe te geven dat mijn reactie op de grens was, dus was het (misschien wel) terecht dat de mods het verwijderd hebben (ik heb op deze verwijdering daarom ook niet gereageerd en neen ik heb de reacties van anderen niet gelezen)guntherds wrote:die impressie heb je zeker gemaaktfennek wrote:You Never Get A Second Chance To Make A First Impression
ik weet niet of je mijn reply of van anderen nog gelezen hebt over de quotes die je van onze site geplukt hebt (jammergenoeg vonden de mods het nodig om dit snel te verwijderen) maar dan zal je het wel duidelijk zijn dat je enorm moet oppassen met enkele zinnen uit zijn context te trekken, je had het gewoon bij het verkeerde eind!
Maar uw reactie achteraf (namen noemen!!!) bevestigen wel mijn eerste indruk van u.
Dit gezegd zijnde:
Voor mij is dit incident gesloten, je kan niet met iedereen overeenkomen.