Volgend jaar zeker terug!
Bevoorrading ok, 1 splitsing verkeerd gereden, dus idd bordej extra met "u bent op ... km" zou geen kwaad kunnen.
Doe zo voort!
Ha Dirty,dirty wrote: Wat ik wel niet vind kunnen is dat jullie je eigen prijzen rekenen voor de startgelden van de VWB leden , reeds het tweede jaar op rij
VWB leden moeten slechts 3 euro betalen en geen 3,5 euro zoals het geval was![]()
Ik ben verleden week nog naar de kalender vergadering geweest van de mountainbiketochten van de Vlaamse wielrijdersbond en daar werd er nog eens extra attentie op gedaan om de tarieven te respecteren , anders kan elke organisator zomaar vragen wat hij wil !
Post by Stevestrong »
Post by El Toro Cycling Club HB »
STEVE M wrote:Was mij geweldig aan't amuseren in de Schorre tot ik den body van mijn achterwiel kapot reed ...Dus geen aandrijving meer & slechts een dik uur kunnen biken nadat ik om 10u was vertrokken. En dan kwam ik tot de vaststelling dat het noodnummer niet op de blauw bandjes stond.
Dan maar te voet terug naar Waarloos ... tot ik 1 van de mannen van de organisatie tegen kwam (in auto Renault Scénic) en vroeg of er iemand mij kon komen oppikken. Kreeg het volgende te horen: "zal niet gaan want al de mannen zijn alles aan't afbreken! " en de jongeheer reed verder. Not done me dunkt !
Na nog een kilometerke ofzoiets stappen, stopt er toch een auto waarin ook mannen van de organisatie zaten. Zij waren op zoek naar een ongelukkige die zijn derailleur had afgebroken. De ongelukkige hebben ze niet gevonden & dus hebben ze mij maar meegepakt (waarvoor dan wel dank).
Dan maar vlug naar huis gebold & nog een anderhalf uurtje op de koersvélo gebold.
iemand den track van de 63km of meer? Thx