Zit de Willy hier nu ook al op het forum? Wel ik moet zeggen dat hij zinnige dingen post!Dzjowie wrote:William Shakespeare wrote: What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet.
Zin / Onzin van een nick
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik zie ook niet in waarom een emailadres/ persoonlijke gegevens moeten.
Wie me wil kennen kan der snel genoeg achterkomen, ik steek me ook niet weg achter mijn nick, gebruik geen aliassen,...
Wie me wil bereiken kan me een PM sturen.
Dit forum is en blijft vrijblijvend.
Als ik een fake ID wil creëren is dat maar één minuutje werk.
Maar, waarom zou ik dat doen? Om met mezelf te discusiëren op een forum?
Wie me wil kennen kan der snel genoeg achterkomen, ik steek me ook niet weg achter mijn nick, gebruik geen aliassen,...
Wie me wil bereiken kan me een PM sturen.
Dit forum is en blijft vrijblijvend.
Als ik een fake ID wil creëren is dat maar één minuutje werk.
Maar, waarom zou ik dat doen? Om met mezelf te discusiëren op een forum?
Bedankt dat je het zelf zegt, Phille. Het is maar een naam. Dus waarom wil je hem dan per sé weten?phille wrote:Schrik is iets wat je zelf hebt, er is nog steeds iets als vertrouwen, ik zeg ni da ge uw voordeur moet laten openstaan maar verdekke het gaat hier over een email adres of over een naam.
Misschien gewoon eens vertrouwen hebben in mensen, ook al weet je hun echte naam niet.
Een Nick kan toch ook gewoon leuk zijn zonder dat het een manier is van je weg te steken? Mijne Nick wordt al in héél onze club gebruikt, hoewel ik maar 1 ander lid weet dat hier op het forum zit. In de après-bike verandert ie soms na enkele leffes in platte mol, zwarte mol...Iedereen zegt dat ik mijne naam niet gestolen heb, hij zegt dus misschien ook meer over mezelf dan mijn gewone naam en voor de rest, na het eerste berichtje dat ik hier ooit gepost heb kon iedereen mij al achterhalen, iemand reageerde dat hij wist wie ik was en wenste me proficiat met een behaalde plaats in een wedstrijd, dus iedereen die de uitslag van de wedstrijd erbij nam wist genoeg. En toch zet ik mijn emailadres er niet op. Waarom niet? Ik weet niet waarom wel, we hebben inderdaad pm en ik zou dat verschrikkelijk jammer vinden als dat verdwijnt! Ik heb niet altijd zin om te reageren voor iedereen, ik vind het soms leuk om iemand wat persoonlijker aan te spreken, zonder die persoon te willen aanvallen of zo. Je weet al gauw of die persoon dat ook leuk vind of niet, je krijgt post terug of niet...
Kijk, zoiets interesseert MIJ dan weer... Naar mijn gevoel gebeurt dit meer en meer (ik doe het zelf ook zo), en d'r zit toch iets paradoxaals tussen enerzijds anonimiteit zoeken achter een nick, en anderzijds je identiteit op het WWW bevestigen door systematisch dezelfde nick te gebruiken...Quadrifoglio wrote: Ik heb niet het gevoel me achter mijn nick weg te steken. Die is immers overal dezelfde
Of hoe de virtuele realiteit meer en meer in conflict komt met onze werkelijkheid...
-
guntherds
- Mountainbiker
- Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
die impressie heb je zeker gemaaktfennek wrote:You Never Get A Second Chance To Make A First Impression
ik weet niet of je mijn reply of van anderen nog gelezen hebt over de quotes die je van onze site geplukt hebt (jammergenoeg vonden de mods het nodig om dit snel te verwijderen) maar dan zal je het wel duidelijk zijn dat je enorm moet oppassen met enkele zinnen uit zijn context te trekken, je had het gewoon bij het verkeerde eind!