Do 19/09/2013 Grobbendonk :: VTT Doorheen De Kempen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Do 19/09/2013 Grobbendonk :: VTT Doorheen De Kempen
Ook speciaal een halve dag verlof genomen om helemaal uit het verre Essen te komen.
Maar ja, op een militair domein mag je niet zo dikswijls komen rijden.
Het stuk buiten het domein was wel veel BLOSO toer, denk ik.
Voor mij geen probleem want ik kom maar één keer per jaar in deze regio.
Maar ja, op een militair domein mag je niet zo dikswijls komen rijden.
Het stuk buiten het domein was wel veel BLOSO toer, denk ik.
Voor mij geen probleem want ik kom maar één keer per jaar in deze regio.
-
susuki
- Mountainbiker
ik heb deze tt donderdag ook gereden ,prachtige toer al leek hij me wel langer dan 45 km en een lekkere spagetie achteraf,organisatie was zeer goed en een dag in de week is meegenomen voor mensen die in het weekend moeten werken.

- Danny MTB Vorselaar
- Mountainbiker
Post by Danny MTB Vorselaar »
JaANNEKE wrote:Is er de zondag ook een rit in Grobbendonk met start op het militair domein? tis maar dat we niet voor niets naar ginds rijden.
MTB Vorselaar komt ook af
Gisteren gereden. Fijne tocht, veel singletrack!
- Rocking Colonel
- Mountainbiker
Post by Rocking Colonel »
Goede organisatie en voor het goede doel!!!
Alles zat erin. Korte klimmen, langere klimmen, draaien en keren, lange rechte stukken om te knallen en een beetje asfalt.
En goede bevoorradingen. Zelfs bij mijn tweede passage was er nog voldoende mondvoorraad en sportdrank.
Net na de eerste passage stak Jurgen vd Broeck me voorbij. Dat kon ik niet zomaar laten gebeuren.
Toch een dikke 10km in zijn wiel gezeten. Hij is de prof hé! Tot op het militair domein, toen zag ik dat hij een beetje rood werd
Ik grauw-grijs natuurlijk
Maar ik kan zeggen dat ik den toer twee keer heb gedaan. Bijna 100 km puur genieten met veel plezier.
Hier kom ik zeker terug

Alles zat erin. Korte klimmen, langere klimmen, draaien en keren, lange rechte stukken om te knallen en een beetje asfalt.
En goede bevoorradingen. Zelfs bij mijn tweede passage was er nog voldoende mondvoorraad en sportdrank.
Net na de eerste passage stak Jurgen vd Broeck me voorbij. Dat kon ik niet zomaar laten gebeuren.
Toch een dikke 10km in zijn wiel gezeten. Hij is de prof hé! Tot op het militair domein, toen zag ik dat hij een beetje rood werd
Ik grauw-grijs natuurlijk
Hier kom ik zeker terug
Ziet er heel schoon uit...
Heeft er iemand een GPS file van deze tocht maar is in mil domein dus niet na te rijden zeker vermoed ik......](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Heeft er iemand een GPS file van deze tocht maar is in mil domein dus niet na te rijden zeker vermoed ik......
- Rocking Colonel
- Mountainbiker
Post by Rocking Colonel »
Militair domein is inderdaad niet toegankelijk. Buiten het terrein was het voornamelijk Bloso in Herentals en Lichtaart.Flupke@ wrote:Ziet er heel schoon uit...
Heeft er iemand een GPS file van deze tocht maar is in mil domein dus niet na te rijden zeker vermoed ik......
En daar heb je geen GPS file voor nodig hé