Zonienwoud -part 7-

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

zondag 10 oktober zou/zal de route ingehuldigt worden,
dus zou alles in orde moeten zijn
berggeitje
Mountainbiker

GPS-track Zoniënwoud

Post by berggeitje »

Hallo bikers,

Heeft er niemand onder jullie een GPS-track van het Zoniënwoud, om het even waar het vertrek is. Liefst wel start en aankomst op dezelfde plaats.

Alvast bedankt!

Vivi
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

Vivi,

I would recommend parking at station Groenendahl. From there (under the tunnel) you can hook up with the mtb loop. It will go off-road after about 30 metres (crossing a very trafficked road).

I cannot see that anyone (not even Filip!) has updated the map ... I take the liberty to put a scanned version from the Nero cafe brochure on the Net for you ...

Hang on ...

PS Sorry for typing in English ... in a hurry ...
Minna
Mountainbiker
Location: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam

Post by Minna »

http://www.bigm.be/trails/belgium/brussels/neroloop.gif

Here you go! I'll keep it there until other links have been updated.

Sorry, have no GPS track, but the loop is easily followed.

Have fun,
Minna
Joris
Mountainbiker

Re: GPS-track Zoniënwoud

Post by Joris »

berggeitje wrote:Hallo bikers,

Heeft er niemand onder jullie een GPS-track van het Zoniënwoud, om het even waar het vertrek is. Liefst wel start en aankomst op dezelfde plaats.

Alvast bedankt!

Vivi
Op basis van het plannetje van de Nero MTB route heb ik een GPS track gemaakt. Op eenvoudig verzoek via email of PM stuur ik die je toe. (Ik heb de track nog niet geverifieerd, maar dit staat gepland voor volgende week).
Daarnaast vind je een aantal GPS-tracks van het zoniënwoud op http://gpsbelgium.isfun.net. Een van de MTB tracks van Duisburg loopt zeker voor 100% door het zoniënwoud. (Ik heb ze toen zelf gereden.) Start is aan het militair sportcentrum in Duisburg.

Er bestaat ook nog een roadbook van de O2-bikers. Ik heb daar nog wel een scan van op mijn PC staan, denk ik.
Post Reply