Inderdaad action-main (vond main neiger LOOOOL)
Maar da houd u verdekke wakker, tis ni omdat ge u wegsteekt en verbergt voor deze praktijken dat ge non-forum related gasten u die zaken zullen doorsturen
Peter, idd, nix is veilig, in de states is het VERBODEN 128bits encryptie te gerbuiken, en straffer het is verboden het te decrypteren, mannen lief ...
Zin / Onzin van een nick
Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Tja, wat is het verschil tussen communiceren via PM of één of ander hotmail adres?
Als je iemand ter verantwoording wil roepen kan dat ook publiekelijk via dit forum. Zo nodig kunnen de admins/mods ingrijpen.
En als je problemen hebt met een zekere anonimiteit en privacy op dit wereldwijde communicatienetwerk (!), dan is het beter om in de eerste plaats niet met nicks op fora te werken maar enkel via materiële identificatie geregistreerde gebruikers toe te laten (en dus geen "gasten") en dingen zoals chatten meteen af te voeren.
Van de kant van de gebruiker lijkt een vorm van sociale verantwoordelijkheid me trouwens wel aangewezen. En da's iets waar een mens vertrouwen in moet hebben, een beetje zoals in de admins/mods hun integriteit.
Voor mij is daarmee de kous af.
't Ging hier over de zin en onzin van TT's, nee?
Als je iemand ter verantwoording wil roepen kan dat ook publiekelijk via dit forum. Zo nodig kunnen de admins/mods ingrijpen.
En als je problemen hebt met een zekere anonimiteit en privacy op dit wereldwijde communicatienetwerk (!), dan is het beter om in de eerste plaats niet met nicks op fora te werken maar enkel via materiële identificatie geregistreerde gebruikers toe te laten (en dus geen "gasten") en dingen zoals chatten meteen af te voeren.
Van de kant van de gebruiker lijkt een vorm van sociale verantwoordelijkheid me trouwens wel aangewezen. En da's iets waar een mens vertrouwen in moet hebben, een beetje zoals in de admins/mods hun integriteit.
Voor mij is daarmee de kous af.
't Ging hier over de zin en onzin van TT's, nee?
- phille
- Mountainbiker
hihi plezant he
zin/onzin -> verdraagzaamheid, en iets over verdraagzaamheid scanderen achter een alias is nogal contra-dictio in terminus
Mij ni gelaten maar het komt zoals gezegd laf over
Seg piewie, ken u ondertussen ook al wel (vooral de menige mailtjes toen ik hier een fiets verkocht dan
mijn ogen) maar da gaat ni op voor iedereen vandaar dus
zin/onzin -> verdraagzaamheid, en iets over verdraagzaamheid scanderen achter een alias is nogal contra-dictio in terminus
Mij ni gelaten maar het komt zoals gezegd laf over
Seg piewie, ken u ondertussen ook al wel (vooral de menige mailtjes toen ik hier een fiets verkocht dan
Simpel antwoord Phille: om mezelf te vrijwaren van spam. Laat je emailadres te pas en te onpas achter, en binnen de kortste keren sta je in alle spamdatabases op het net. Koud kunstje om een forum binnen de kortste keren te strippen van alle emailadressen. Jammer maar helaas, email harvesting heet zoiets dacht ik.
Daarom dat ik me op mailinglijsten óók nooit inschrijf met mijn echte adres. Er moet er immers maar 1 op die lijst geinfecteerd raken met een virus, en je hebt het vlaggen.
Daarom dat ik me op mailinglijsten óók nooit inschrijf met mijn echte adres. Er moet er immers maar 1 op die lijst geinfecteerd raken met een virus, en je hebt het vlaggen.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
tja als anti-spam maatregel. Maar degene die een beetje zoeken of ook op de m@z of RL-lijsten zitten hebben het zowiezo al...phille wrote:om helemaal van de lijn af te wijken
waarom verbergen jullie allemaal jullie email adres ?
Ik heb niet het gevoel me achter mijn nick weg te steken. Die is immers overal dezelfde, ik doe niet mee aan dubbele registratie praktijken ed.
Ik heb ook mijn eigen naam als nickname genomen.
Ik heb er totaal geen problemen mee dat mensen hier weten wie ik ben.
De enige reden voor het verbergen van mijn mailadres is het (proberen) tegen te gaan van SPAM.
Vroeger heb ik een paar keer mijn oude mailadres ingevuld in nieuwsgroepen.
Een paar weken later kreeg ik zo'n 30 mailtjes per dag!
Met mijn nieuwe adres zoveel mogelijk te verbergen, lukt het tot nu toe redelijk goed om SPAM tegen te houden...
Ik heb er totaal geen problemen mee dat mensen hier weten wie ik ben.
De enige reden voor het verbergen van mijn mailadres is het (proberen) tegen te gaan van SPAM.
Vroeger heb ik een paar keer mijn oude mailadres ingevuld in nieuwsgroepen.
Een paar weken later kreeg ik zo'n 30 mailtjes per dag!
Met mijn nieuwe adres zoveel mogelijk te verbergen, lukt het tot nu toe redelijk goed om SPAM tegen te houden...