MTBCLUB DE RAKETMANNEN WERVIK__IEPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooiste clubtruitjes
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
ziede wel dat het zo is héé want nog niemand beweerde het tegendeel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Gerard Van De Walle
- Mountainbiker
MTB vesten
Post by Gerard Van De Walle »
Hey bikers.
Ik heb een Windtex vest (VERMARC), daaronder draag ik een CRAFT T-shirt. Nu is mijn probleem, dat ik a/d bevoorrading kou sta te lijden, en nadien geef fut meer heb om verder te fietsen. Volgens MAERTENS (fietsenwinkel in Evergem) zou dit voldoende moeten zijn. Dit is in mijn geval niet zo.
Enkelen hebben mij al een Goretex vest aangeraden. Maar wat moet je daar nu precies onderdragen???
Ook heb ik nog Thermovesten. Deze zouden niet goed zijn, maar vroeger reed iedereen ermee!!
Kan er mij iemand enkele adviezen geven aub??
Met dank.
Een koulijke biker.[/i]
Ik heb een Windtex vest (VERMARC), daaronder draag ik een CRAFT T-shirt. Nu is mijn probleem, dat ik a/d bevoorrading kou sta te lijden, en nadien geef fut meer heb om verder te fietsen. Volgens MAERTENS (fietsenwinkel in Evergem) zou dit voldoende moeten zijn. Dit is in mijn geval niet zo.
Enkelen hebben mij al een Goretex vest aangeraden. Maar wat moet je daar nu precies onderdragen???
Ook heb ik nog Thermovesten. Deze zouden niet goed zijn, maar vroeger reed iedereen ermee!!
Met dank.
Een koulijke biker.[/i]
Re: MTB vesten
altijd volgens het ajuin principeGerard Van De Walle wrote:Hey bikers.
Met dank.
Een koulijke biker.[/i]
in laagjes
1ste laag: undershirt, nauwsluitend, dient om het vocht van de huid weg te nemen en door te geven aan:
2de laag: indien het echt koud is, bvb fietsshirt lange mouwen, of dunne fleece
3de laag = buitenlaag: voor het weghouden van wind: windtex, windstopper; voor het weghouden van regen: goretex
warm houden gebeurt door de lucht die in de vezels zitten
waar vocht zit: uw lichaam verliest al zijn warmte via het vocht, want dit is een goede geleider
daarom bvb een dunne fleece: zit veel lucht in
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Re: MTB vesten
Post by fiete R-vrouw2 »
ik denk da ge mag dragen wa ge wil de dure craft of een goedkoper truikeGerard Van De Walle wrote:Hey bikers.
Met dank.
Een koulijke biker.[/i]
ik heb ze allebei, kocht er onlangs in de aldi voor slechts 5 € ben er ook content van maar als ge zweet en dan opnieuw stilstaat bibber je altijd !!!
denk dat er nie veel aan te doen is te dik gekleed is ook nie ideaal !!!
t'word binnenkort lente dan gaat da al 10x beter zijn!!!
- polarbear
- Mountainbiker
Onze truitjes zijn ook van de tekentafel gerold:
http://users.pandora.be/bart-vh/Vo2max% ... 0Tenue.jpg :colors:
http://users.pandora.be/bart-vh/Vo2max% ... 0Tenue.jpg :colors:
- Animal
- Mountainbiker
onze truitjes waar we nu een jaartje mee rond bollen!!
http://www.powerbike.be/Team%20kledij.htm
Na de zomer worden er nieuwe ontworpen en met wat minder wit nu, op algemene aanvraag van de vrouwkes
The real animal
http://www.powerbike.be/Team%20kledij.htm
Na de zomer worden er nieuwe ontworpen en met wat minder wit nu, op algemene aanvraag van de vrouwkes
The real animal
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Het schoonste tenueke vind ik dat van ons eigenste forum. In het echt ziet het er veel beter uit dan op de werktekeningen.
Ik heb vanmorgen mijn pakje ontvangen met de nieuwe zomertenue : magnifiek en goei kwaliteit.
Ikke neig
Ik heb vanmorgen mijn pakje ontvangen met de nieuwe zomertenue : magnifiek en goei kwaliteit.
Ikke neig