Bruski Challenge MTB Tour zondag 22 september 2013
Tweede editie vernieuwde BCMT. Alle informatie vind je op onze site http://www.bcmt.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Overwegend off road ! Overtuig jezelf op ons promo filmke van het vernieuwd parcours:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Het Bruski Off Road Team
Bruski Challenge MTB Tour 2013
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MaC'Red
- Mountainbiker
Re: Bruski Challenge MTB Tour 2013
ik zit net in de Ardennen dan voor verlof maar aan het parcours te zien is het helemaal mijn ding precies, zijn alle stukken uit het filmke openbaar of privé terreinen ??
MaC'Red
MaC'Red
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Ziet er leuk parcourprofielke uit, en dat weekend niet echt iets gepland. Kan nog veel gebeuren met t weer, maar al dat goed blijft, you can count me in, eerste kennismaking met de streek...
Ziet er niet slecht uit.
Ik kom de streek is verkennen met een paar clubgenoten.
Tot zondag
Ik kom de streek is verkennen met een paar clubgenoten.
Tot zondag
Als het er zo leuk is als op het filmpje en zo verzorgd als op de site, dat beloofd!!
Ik ga der wel om 06.15u voor mijn bed moeten uitkomen :D
Ik ga der wel om 06.15u voor mijn bed moeten uitkomen :D
Last edited by kazzz on Wed 18 Sep 2013 11:25, edited 1 time in total.
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Weer te vinden op hun site maar kzal mijn goed hart laten ziende ware wrote:Is dat die toertocht die in Pepingen doorgaat......en hoogtemeters
Parcours 25 km - 279 hoogtemeters
Een parcours langs de mooie natuur van het pajotteland, niet al te veel hoogtemeters, speciaal op maat van de recreant mountainbiker.
Parcours 40 km - 475 hoogtemeters
Op deze tocht krijg je al een voorsmaakje van wat de flanken en de omgeving van het zennekanaal te bieden hebben.
Op maat van de sportieve mountainbiker, die op tijd binnen wil zijn voor de après-bike
Parcours 55 km - 725 hoogtemeters
Pittig tochtje voor de geoefende mountainbiker met een uitgebreid buffet aan technische ups & downs. Niet voor watjes !!!
Parcours 70 km - 935 hoogtemeters
Waarschijnlijk de meest uitdagende mountainbike tocht, met stijle klimmen en gewaagde afdalingen! De zennevallei op zijn mooist !!!