vulkan eiffel marathon 2004

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Nico Wils
Mountainbiker

Post by Nico Wils »

Iemand die de DVD van de vulkanbike 2004 gekocht heeft via de site ?
Ik zou graag weten of het de moeite is om hem te kopen.
:wink:
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Gewoon om dit onderwerp eens wat nieuw leven in te blazen: ik heb net een voorstel gekregen om oook eens mee te doen (nog genoeg tijd om te trainen) maar weet iemand wanneer de inschrijvingen beginnen voor 2005 ('t is maar dat ik iets had opgevangen over beperking van inschrijvingen). Het is misschien een beetje te broeg om hierover te beginnen maar bij dit weer droomt ne mens al eens weg hé. 8)
Nico Wils
Mountainbiker

Post by Nico Wils »

cuby wrote:Gewoon om dit onderwerp eens wat nieuw leven in te blazen: ik heb net een voorstel gekregen om oook eens mee te doen (nog genoeg tijd om te trainen) maar weet iemand wanneer de inschrijvingen beginnen voor 2005 ('t is maar dat ik iets had opgevangen over beperking van inschrijvingen). Het is misschien een beetje te broeg om hierover te beginnen maar bij dit weer droomt ne mens al eens weg hé. 8)
zal in de loop van april/mei zijn dat de inschrijvingen beginnen, maar je hebt tijd genoeg hoor. :wink:
Tot eind juli kun je nof vlot inschrijven.
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Merci, 'k zal het in't oog houden. \:D/
Post Reply