vanavond het parcours eens afgereden en ik moet zeggen.... waar is al dat regenwater naartoe. Er staan natuurlijk plassen maar overal kon ik er langs en soms ook los er door.Mijn voeten waren zelfs nog droog. De zandgrond hier in de buurt kan echt wel veel water slikken.
Wat bepijling betreft worden morgen de afpijlers gebriefd hoe en waar pijlen te hangen zodat dit beter kan dan vorig jaar op het einde.
Vr 13/09/2013 Sint-Job-In'T-Goor :: Avondmountainbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
stresskip
- Mountainbiker
Re: Vr 13/09/2013 Sint-Job-In'T-Goor :: Avondmountainbike
STARTUUR : de knoop is doorgehakt. We houden open tot 20.00 u. . Later gaat het voor de helpers nachtwerk worden. Breng toch maar een goei lampke mee en nog wat volk dat ook in den donkere wil rijden. Vanaf 20.15 is het al serieuze schemer in 't bos.
Vandaag ook nog een nieuwe service op poten gezet : wanneer je toekomt na de rit wordt de bike genummerd en krijg je een dubbeltje mee. Personeel van de school maken je bike proper terwijl je een douchke pakt of al in de café neerstrijkt. De bike krijgt een plaats onder toezicht in de bewaakte fietsenstalling. Als dat geen service is ....?
Je moet immers niet meer aanschuiven bij afspuiten .
Vandaag ook nog een nieuwe service op poten gezet : wanneer je toekomt na de rit wordt de bike genummerd en krijg je een dubbeltje mee. Personeel van de school maken je bike proper terwijl je een douchke pakt of al in de café neerstrijkt. De bike krijgt een plaats onder toezicht in de bewaakte fietsenstalling. Als dat geen service is ....?
-
cubebikers
- Mountainbiker
Post by cubebikers »
Iemand een idee of dit een zwaar toerke is ? Hoogtemeters , modder en van die toestanden ?
- jupke
- Mountainbiker
Knappe service!stresskip wrote:STARTUUR : de knoop is doorgehakt. We houden open tot 20.00 u. . Later gaat het voor de helpers nachtwerk worden. Breng toch maar een goei lampke mee en nog wat volk dat ook in den donkere wil rijden. Vanaf 20.15 is het al serieuze schemer in 't bos.
Ga ook proberen te komen.
-
Davidoff
- Mountainbiker
Hoogtemeters zul je niet meteen tegenkomen in St-Job en omstreken.cubebikers wrote:Iemand een idee of dit een zwaar toerke is ? Hoogtemeters , modder en van die toestanden ?
Een mooi gevarieerd parcours daarentegen wel.
Er zullen plassen liggen, maar meestal kan je er daar wel mooi omheen.
Fysiek niet te veel zorgen maken hoor, gewoon genieten.......
-
cubebikers
- Mountainbiker
Post by cubebikers »
Dan toch maar gaan meerijden !!!!!!!
Voor herhaling vatbaar !!!
En aan de schoolgasten : goe gedaan mannen !!!!

Voor herhaling vatbaar !!!
En aan de schoolgasten : goe gedaan mannen !!!!
zoals al enkele keren weer met volle teuge genoten van deze toch wel mooie avond(donkere)rit
wat die rust van de avond en bossen een mens toch tot rust brengen na eengestresseerde werk week,
alles was voor mij in orde zowel het parkoer als bevoorrading,als den aprés enkel spijtig dat de donkere westmalle op was ,maar tja niets kan men voorzien,tevens dankewel aan de medewerkers,zoals diefiets bewakers,demeisjes aan de oversteek plaats,de heren die ons auto plaatsjes aanwezen,was toen ik aankwam toch aan het regen e
zekers tot volgen jaar want dan ben ik er weer:weer of geen weer
petruske
wat die rust van de avond en bossen een mens toch tot rust brengen na eengestresseerde werk week,
alles was voor mij in orde zowel het parkoer als bevoorrading,als den aprés enkel spijtig dat de donkere westmalle op was ,maar tja niets kan men voorzien,tevens dankewel aan de medewerkers,zoals diefiets bewakers,demeisjes aan de oversteek plaats,de heren die ons auto plaatsjes aanwezen,was toen ik aankwam toch aan het regen e
zekers tot volgen jaar want dan ben ik er weer:weer of geen weer
petruske