Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Flashing, ik wil echt zeer graag meehelpen, maar dan zou het makkelijker zijn om een datum te prikken. Zoals nu, enkele dagen op voorhand, is onmogelijk nog te organiseren voor mij. En volgens mij moet die bepijling toch haalbaar zijn? Vooral omdat de tracks zelf meestal duidelijk zijn. Ik denk dat vooral de verbinding stukken het belangrijkste zijn. En die paaltjes van die wandelknooppunten blijven toch ook staan? Misschien zijn die paaltjes (mits sponsoring?) het meest duurzame systeem?
Als er paaltjes komen zullen dit Bloso paaltjes moeten worden denk ik. Handigste om het uniform te houden met andere routes en het infobord is gewoon prima. Enkel hiervoor moet je aan enkele zaken voldoen en zal je de route vast moeten leggen. Zover is het nog niet vrees ik.
Tijdelijk zullen we dus enkele sjablonen moeten maken van kleine pijlen voor op de grond (als dit mag op de asfalt daar). Zo kun je de tussen stroken in ieder geval al bepijlen. De rest is gewoon op de bomen te doen.
Het enigste probleem is dan dat de strook in Terhagen nagenoeg onmogelijk zal worden om uit te pijlen.
Ik ben in elk geval aanwezig Zaterdag om hier eens over te praten.
Tijdelijk zullen we dus enkele sjablonen moeten maken van kleine pijlen voor op de grond (als dit mag op de asfalt daar). Zo kun je de tussen stroken in ieder geval al bepijlen. De rest is gewoon op de bomen te doen.
Het enigste probleem is dan dat de strook in Terhagen nagenoeg onmogelijk zal worden om uit te pijlen.
ja , nu zijn we al met drie personenReflex wrote:Als er paaltjes komen zullen dit Bloso paaltjes moeten worden denk ik. Handigste om het uniform te houden met andere routes en het infobord is gewoon prima. Enkel hiervoor moet je aan enkele zaken voldoen en zal je de route vast moeten leggen. Zover is het nog niet vrees ik.
gr
Bloso palen zal niet gaan , dat is geschiedenis en vertel waarom wel later .
see you
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Zoals eerder, kan me in t weekend moeilijk vrij maken door bij job, wil wel op hier en daar eens in de week komen helpen als dat past voor iedereen zoals eerder gezegd tegen Flashing. Ik zou zeggen, ik hoor het wel wat er is besloten, en als ik later dan kan helpen, met alle plezier!
Sam, morgen zal niet lukken voor me, ik heb vorige week het bezoekje aan de Schorre gedaan, vorig weekend amper paar rondjes Dorst en voor de moment is het beetje puzzelen voor mij met twee jobs, stiefzoon en zwangere vriendin die heel slecht uit de voeten kan door misselijkheid ed....Proberen hier wel een toertje te doen op moment dat het droog is/en tijd heb...
Sam, morgen zal niet lukken voor me, ik heb vorige week het bezoekje aan de Schorre gedaan, vorig weekend amper paar rondjes Dorst en voor de moment is het beetje puzzelen voor mij met twee jobs, stiefzoon en zwangere vriendin die heel slecht uit de voeten kan door misselijkheid ed....Proberen hier wel een toertje te doen op moment dat het droog is/en tijd heb...
ja natuurlijk , kaarten zijn ook belangrijk , het infobord wordt gemaakt door de provincie , ik zorg voor de kaart erop en de info ,Reflex wrote:Morgen gaat nog door? Kan de bike wel thuislaten zeker na de regen van de afgelopen dagen?
ik bren
- flashing1
- Mountainbiker
neem de bike mr meeReflex wrote:Morgen gaat nog door? Kan de bike wel thuislaten zeker na de regen van de afgelopen dagen?
Ik ben vrijdag namiddag ook eens naar de schorre geweest .
Ik had nochtans de track geladen voor op de gps , maar dat is zelfs niet te doen om daar door het bos te gaan .
Zelfs bij aankomst daar door gebrek aan kennis met de MTB de trap af , gelukkig vond ik nadien de weg om naar boven te rijden
Dan maar dat congres centrum binnen gestapt om dat Jkaartje te vragen ??????
Dat juffrouwtje achter de balie een j kaartje ? dat hebben wij niet meneer , om een mountain bike parcours te volgen ??, oei oei meneer hier mag je helemaal niet mountain biken ppfffff,, ok bedankt juffrouw zal het dan zelf wel uitzoeken maar dat was dus wel degelijk niet te doen .
Ik heb daar aan de klimtoren wel een stuk gevonden , maar zonder iemand erbij die zijn weg wat weet sta je meer stil dan rijden
Best is afspreken met iemand denk ik om te verkennen , dan wel iemand van een beetje beginners niveau ook
Ik ben van Mechelen noord dus is goed te doen voor mij , als er zich is iemand aangesproken voelt ?
gts Rudi
Ik had nochtans de track geladen voor op de gps , maar dat is zelfs niet te doen om daar door het bos te gaan .
Zelfs bij aankomst daar door gebrek aan kennis met de MTB de trap af , gelukkig vond ik nadien de weg om naar boven te rijden
Dat juffrouwtje achter de balie een j kaartje ? dat hebben wij niet meneer , om een mountain bike parcours te volgen ??, oei oei meneer hier mag je helemaal niet mountain biken ppfffff,, ok bedankt juffrouw zal het dan zelf wel uitzoeken maar dat was dus wel degelijk niet te doen .
Ik heb daar aan de klimtoren wel een stuk gevonden , maar zonder iemand erbij die zijn weg wat weet sta je meer stil dan rijden
Best is afspreken met iemand denk ik om te verkennen , dan wel iemand van een beetje beginners niveau ook
Ik ben van Mechelen noord dus is goed te doen voor mij , als er zich is iemand aangesproken voelt ?
gts Rudi
- flashing1
- Mountainbiker
onbegrijpelijk , ik kan niet volgen ... zullen weer nieuwe balievolk zijn zekerTubbs wrote:Ik ben vrijdag namiddag ook eens naar de schorre geweest .
Zelfs bij aankomst daar door gebrek aan kennis met de MTB de trap af , gelukkig vond ik nadien de weg om naar boven te rijden![]()
Ik heb daar aan de klimtoren wel een stuk gevonden , maar zonder iemand erbij die zijn weg wat weet sta je meer stil dan rijden![]()
Best is afspreken met iemand denk ik om te verkennen , dan wel iemand van een beetje beginners niveau ook![]()
gts Rudi
- flashing1
- Mountainbiker
waarwas je nu ?Reflex wrote:Morgen gaat nog door? Kan de bike wel thuislaten zeker na de regen van de afgelopen dagen?