Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Coteaux
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Cotea
Zoals het iedere buitensporter betaamt ben ik dieselgewijs een kleine 200km het zuidoosten in getrokken en heb ik aldus ook gezorgd voor voldoende CO-uitstoot, deze resulteert dan ook in het prachtige weer die we de laatste tijd kennen.
De streek van Chimay/Olloy was voor mij een onbekende.
Hier gestart met Motorbiker, Fritsie, Polarbear en Bresciani, welke afstand ik uiteindelijk zou rijden was nog wat onduidelijk.
De benen voelden goed aan en de eerste klimmen werden goed verteerd.
Het werd een tocht met voor mij toch voldoende afwisseling, single tracks a volonté, techniciteiten, wortels, rotsen, beekjes, nijdige klimmen en dito afdalingen. Een tocht waar ge de bossen inreed en er zo goed als nooit uitkwam.
Uiteindelijk geëindigd met een slordige 99km op de teller en volledig voldaan!
Kovan
De streek van Chimay/Olloy was voor mij een onbekende.
Hier gestart met Motorbiker, Fritsie, Polarbear en Bresciani, welke afstand ik uiteindelijk zou rijden was nog wat onduidelijk.
De benen voelden goed aan en de eerste klimmen werden goed verteerd.
Het werd een tocht met voor mij toch voldoende afwisseling, single tracks a volonté, techniciteiten, wortels, rotsen, beekjes, nijdige klimmen en dito afdalingen. Een tocht waar ge de bossen inreed en er zo goed als nooit uitkwam.
Uiteindelijk geëindigd met een slordige 99km op de teller en volledig voldaan!
Kovan
was inderdaad zoals altijd een leuke perfecte tocht....., alle complimenten kloppen
en ook complimenten aan de meedebikers: ben nogal nen trage en niemand deed aanstalte om me van de baan of fiets te rijden (in vlaanderen is dat soms anders), Als ik me dan even op zij zette om mijn "wieltjeszuigers" door te laten kreeg ik altijd een gemeende "merci"
en ook complimenten aan de meedebikers: ben nogal nen trage en niemand deed aanstalte om me van de baan of fiets te rijden (in vlaanderen is dat soms anders), Als ik me dan even op zij zette om mijn "wieltjeszuigers" door te laten kreeg ik altijd een gemeende "merci"
- THE_MaRiJn
- Mountainbiker
Post by THE_MaRiJn »
Eén van de beste tochten die ik al heb gereden, heerlijke flow in de paadjes met veel "lanceermogelijkheden", steile kuitenbijters, schone uitzichten, kortom een prachtige tocht
Iemand trouwens een idee waar de foto's te vinden zijn?
Iemand trouwens een idee waar de foto's te vinden zijn?
zal op deze pagina wel komen :THE_MaRiJn wrote: Iemand trouwens een idee waar de foto's te vinden zijn?
https://picasaweb.google.com/115168591274803215023" onclick="window.open(this.href);return false;
Voorlopig wel nog niets :)