Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Coteaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rode Kogel
Mountainbiker

Re: Zo 01/09/2013 Olloy-Sur-Viroin :: 13ième Rando des Cotea

Post by Rode Kogel »

:-) eerste keer deze vtt gereden. Super, de beste vtt van dit jaar. Veel toffer dan la reid, rdhf, etc..
een meer rotsige ondergrond, langere klimmen korte technische 30% hellingen, smalle paadjes tegen de hellingen, technische wortelzones tegen riviertje, kortom je hebt hier alles!
mijn excuses aan de twee wandelfietsers die de eerste hard afdaling door mij zijn omver gekegeld. Super rit! Met de organisatie en fotograaf nog aan tafel gezeten en was toffe bende. Ze gaan volgend jaar t-shirts maken : Finisher (ik had die vd. bemc-finisher aan) :P
De herders waren daar blijkbaar op week-end en die hebben goed gekozen.
de laatste afdaling van super hard ben ik niet afgereden :oops:
Meer van dit aub!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Rode Kogel wrote::-) eerste keer deze vtt gereden. Super, de beste vtt van dit jaar. Veel toffer dan la reid, rdhf, etc..
een meer rotsige ondergrond, langere klimmen korte technische 30% hellingen, smalle paadjes tegen de hellingen, technische wortelzones tegen riviertje, kortom je hebt hier alles!
mijn excuses aan de twee wandelfietsers die de eerste hard afdaling door mij zijn omver gekegeld. Super rit! Met de organisatie en fotograaf nog aan tafel gezeten en was toffe bende. Ze gaan volgend jaar t-shirts maken : Finisher (ik had die vd. bemc-finisher aan) :P
De herders waren daar blijkbaar op week-end en die hebben goed gekozen.
de laatste afdaling van super hard ben ik niet afgereden :oops:
Meer van dit aub!
Weer goe bezig ale ;) mensen overhoop rijden
MNG
Mountainbiker

Post by MNG »

Rode Kogel wrote:mijn excuses aan de twee wandelfietsers die de eerste hard afdaling door mij zijn omver gekegeld. Super rit!
:lol: Ongehoord gedrag :lol: :-"
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

effe mijn mening , 100 km was nog goed te doen , het zwaartepunt lag in het begin, parcour is helemaal mijne meug :-D
lekker technisch , mag zelfs nog moeilijker voor mij , en vergeleken met rdhf en waimes , la reid , olloy is technischer maar minder zwaar omdat de hoogtemeters minder zijn , soms wel steil naar bover 30 procent en meer ? maar ja daarop moet je op trainen natuurlijk
;ceo vd het vast parcour "mtb de schorre " googlen dus ..... :P
see you next year
hopelijk kunnen ze nederlands en lezen ze onze kommentaar ???
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

flashing wrote:hopelijk kunnen ze nederlands en lezen ze onze kommentaar ???
Ik vermoed het wel, want blijkbaar is de parcoursbouwer Nederlandstalig. Zoals reeds aangegeven een toertocht met een zeer hoog off-roadgehalte en een prima mix: technische stukjes (vooral in het begin en op het einde van de 65 km), lange klimmen met af en toe een zeer steil stuk, afdalingen met een goede flow en dit alles gepresenteerd in bos, bos en nog eens bos. Een paar keer werd een pittoresk dorp doorkruist. Zeer uitgebreide bevoorradingen, uitstekende bepijling, bewaakte fietsparking (waar men zelf de fiets afspuit indien je dit wilt) en een uitstekende locatie om achteraf nog eventjes te genieten van de zon en een drankje aan democratische prijzen. Dit was dan ook een supertocht, waar ik zeker nog eens terugkom.
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

Machtige tocht ! Een lange dag op ieder gebied, maar meer dan de moeite waard. Volgend jaar zeker terug ! (maar dan liefst met hetzelfde weer, want bij regen zien we ons dit nog niet direct doen :-? ) (Onze conditie en ons technisch vermogen mag ook wat meer zijn, maar daar w aan gewerkt... :bounce: Alhoewel, we hebben toch alle 'hards' gedaan, behalve ook die laatste extra hard :oops: ) Dank aan de organisatie =D> =D> =D>
mol
Mountainbiker

Post by mol »

lupo60 wrote:Ja Mol, da klopt, bergaf nergens last gehad, maar ik had het over de 'bergop' :lol:
:lol: :lol: ah hahaha ja oké sorry mijn fout.... de bergop stukjes daar heb ik mij ook een paar keer op stukgebeten.....maar overal boven geraakt buiten net na de eerste bevoorrading waar een serieuze boomwortel mij deed afstappen ](*,) ](*,) ](*,)
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

Motorbiker wrote:video van gisteren:http://www.youtube.com/watch?v=YdQ1xemV ... r_embedded
Hey, uwe kalender staat nog een jaar achter... :roll:
't is een video van 2012... :wink:

Ik dacht al dat ik niet in die volgorde de rit had gereden... :-k
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Ik heb last van het "post-Olloy-syndroom":

vlinders in de buik, gedachten dwalen af naar die schoonheid die ik in 't weekend heb gezien, weemoed omdat het nu heel lang zal duren voor ik ze opnieuw kan zien, nochtans wil ik ze liefst alleen, voor mij alleen, opdat haar schoonheid authentiek blijft, opdat haar schoonheid niet te alledaags wordt door gewenning, het liefst stop ik nu met rijden, zodat die schoonheid het laatste is wat op mijn netvlies blijft hangen,...

...het "post-Olloy-syndroom", kan ik daar een week ziekteverlof voor krijgen?, ... ik zou al weten waarnaartoe ...
Post Reply